Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
För att det ser mörkt ut för Henriksson. Läkarna har inte höga förhoppningar om hans hjärna, och det gör mig sjukt arg och ledsen.....
Lite längre fram kom jag ifatt en Jaguar (ja bilmärket alltså) med 4 pensionärer i. Tanten som körde tittade åt alla håll utom i backspeglarna och pratade med dom andra och pekade och viftade. På rakorna körde hon ganska rakt fram och vinglade bara precis såpass att jag fick för mig att den här damen kan svänga vart som helst när som helst, men i vaernda kurva kröp hon ner i 20!! Det kändes som att hon jävlades med mig. 

För att jag har 3 bilar med samma slutsiffra och alla ska skatten betalas på denna månad![]()
:fattiglapp
Microvågsugnen pajjade (jävla skitkvalitet, höll bara i 20 år) men jag lyckades laga den, den höll i 28sekunder innan den fattade eld och rökfyllde huset.

när man tror det går bra på jobbet kommer ödet och slår dig med en bitchslap ner på marken igen..och du får kräla dig upp igen..suck..
Kicken?
Jag är arg på katten för att han är arg på mig för att jag renoverar.![]()

Sur över att ett orginal Hondaoljefilter kostar 191 pix..
|
BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”
Screenshot Nya BMW F 450... |
|
|
|
Nya MV Agusta Brutale 800
MV Agusta Brutale har länge... |
|
|
YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT
Inför 2026 uppdateras maski... |