2fast4Hjo
"Dude I almost hade U"
Blev i lördags vittne till en otäck olycka mellan hjo och skövde där två bilar låg på taket på var sidan av vägen. http://www.wighsnews.se/nyasok.php?sok&sokord=skövde&month=&day=&kategori=visaallt
Nu visar det sig att orsaken till olyckan var pga rattfylla. Jag blir så jävla förbannad på att någon kanske hade fått sätta livet till pga av att någon inte kan lämna bilen hemma när han/hon har druckit :mad. Det kunde ha varit min sambo, min far eller någon av dina nära eller kära som blir drabbad nästa gång.

Denna otäcka olycka hade kanske kunnat undvikas då ett annat vittne som såg bilen vingla längs med vägen ringde Polisen men de hade ingen patrull att skicka....de hade två berusade i fyllecell att ta hand om.
Nu visar det sig att orsaken till olyckan var pga rattfylla. Jag blir så jävla förbannad på att någon kanske hade fått sätta livet till pga av att någon inte kan lämna bilen hemma när han/hon har druckit :mad. Det kunde ha varit min sambo, min far eller någon av dina nära eller kära som blir drabbad nästa gång.
Denna otäcka olycka hade kanske kunnat undvikas då ett annat vittne som såg bilen vingla längs med vägen ringde Polisen men de hade ingen patrull att skicka....de hade två berusade i fyllecell att ta hand om.
Last edited:
førsøker berætta før an att man har ett ansvar før det man har lastat kommer vara kvar på flaket och inte på andras bilar/motorcyklar. Efter lite om och men går han med på att betala skadorna och vi kør vidare, vad som hænde med guldvingen har jag ingen aning om vænde om och kollade om han låg i diket men han verkade tydligen klarat sig bættre med sin "krompråm". sen efter det ca 10mils så blinkar det till i fejset och inser att jag kørde lite før fort førbi en fartkamera
) så hela den dagen søg pung som fan, sen pricken øver i:et så børjar bilen gnælla på att bromsarna ær slut dagen efter.... kommer bli en dyr månad 

jävla idiot.