Huvudbry 1:
Jag å tjejen kommer hem en natt efter ett trevligt kalas. Hon klär av sig å kryper ner i sängen å jag gör samma kort efter. Jag rullar över bakom hennes rygg å lägger mig tätt i sked.
Jag känner känslorna rusa genom kroppen å mummlar: -Ska vi avsluta dagen med lite gott...
Hon svarar: -Nä jag e trött å vi e lite för fulla...
Blodtillströmmningen gör att mitt kön växer å letar sig in mellan hennes ben.
Jag fortsätter: -Du var jäkligt fin ikväll. Jag har vart riktigt tänd på dig hela kvällen... Jag smeker henne å luktar på hennes hår å talar om att jag älskar henne.
Hon svarar: -Hmm..
Det blev inte mycket till samlag å inte mycket till älskog, but still: Jag hade kuken i henne å hennes sista ord var nej. Men inte att hon rörde sig sig en cm eller avvärjde mina händer eller ballen.
Är jag nu en våldtä(c)ktsman eller inte??? Har jag utnyttjat en värnlös kvinna?? (obs lagom berusad, inte aspackad)
D.v.s. hade jag kunnat bli fälld för våldtäkt?
Jag blev inte anmäld dagen efter. Tvärtom hade vi behaglig dagenefter-sex mellan 2 tillnyktrande VAKNA människor.
Huvudbry 2:
En annan period i livet hängde jag ihop med en tjej. Vi träffades, festade å knullade lite då å då, när det passade.
En morgon efter en ganska blöt fest kvällen före vaknar hon före både mig å tuppen. Men en del av mig lyckas hon få liv i.

Jag vaknar ytterst motvilligt å grymtar grumligt att: -Va fan kan vi inte sova färdigt först?
Samtidigt som jag försöker baxa upp mina blytunga ögonlock sätter hon sig grensle över mig å utnyttjar den enda spillra liv jag har att uppbringa.
Jag minns inte att jag sa -nej- men hela mitt kroppspråk borde ha givit en tydlig vink om att jag nog hellre sovit längre än halv 7, å att jag gärna hade fått pissa, röka å druckit lite vatten innan det blev action.
Frågan e där: Är jag våldtagen??? Borde jag eller kunde jag anmält henne för detta? Jag hade inget emot sex med henne annars, men detta var emot min vilja. Ska jag bara finna mig i att bli tagen för att jag får stånd i sömnen? Hade jag kunnat vinna en rättegång på detta våldtäktsmål?
Givetvis anmälde jag inte, å vi har träffats fler ggr efter det.
Det här känns inte som konstigheter för mig, ibland blir inte allt så lyckat i sänghalmen. Det huvudsakliga är väl att man inte skadar varann!
Så jag får ge Hillesnubben (glömde namnet) en poäng för upplyst problematik, men kanske ett halvt minus för dåligt utvecklad argumentation. Men man förstår att bedömmningerna blir olika med så skiftande uppfattningar det e här bara...
Mina små storys e sanna, å kul om någon vågar erkänna att det hänt dom åxå. Bäst av allt om det är upplevt och att det lett till anmälan. Skulle va kul att höra vad det blir av en sån grej...