MaCi Cafe

maci

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2009
Hoj
Retta
Inom kort kommer jag att öppna ett Cafe på sveavägen 138 i sthlm där jag hälsar alla sporthojåkare välkommna för att fika och snacka hoj om så önskas.Finns det något intresse att ha någon träff där så hör gärna av er till mig/ MaCi Cafe

Nice!

Som KGK skrev, öppettider?

öppet från 0900 till 1700 och tänkte ha öppet senare på onsdagar... kan det vara något?även lördagsöppet..

hade du haft öppet nu hade jag glidit ner på en fika.

Får du plats med ett flipperspel så blir det kommer det bli ännu fler fika!

Är 138 i husen mitt emot HD butiken? I så fall kan du räkna med en kaffe eller två härifrån med polare om det är öppet efter jobbtider nån kväll då o då..

Du fikar för mycket:D

haha, ja det är möjligt :D, fast jag är inte ensam, fler än jag på bulten idag som tyckte att det stängde för tidigt men jag hann med fikat idag :tummenupp, de stänger kl.20 3 dagar i veckan istället för kl.21, nog fler som missat det.

öppet från 0900 till 1700 och tänkte ha öppet senare på onsdagar... kan det vara något?även lördagsöppet..

frugan och vårt barn... själv har man några gasglada år kvar till ångestfyllda 40..:)
Äh, 40 är ju bara halvvägs!

09:00-17:00 är typiskt halvbra öppettider. Men sen stängning på onsdagar är ju en bra idé. Se till att påpeka detta i Stockholmsforumet varje tis/ons.

maci

ska ta mig en funderare på öppettiderna så det passar alla, har precis tagit över verksamheten och är tacksam för idéer och förslag, imorgon är det gratis kaffe för alla med sporthoj, jag är där från 0900... kom förbi gott folk..:D

Beror ju helt på vad du inriktar dig på för kunder...
Lunchkunder och dylikt så är det perfekt, nästan lite mycket öppet då
ska du ha mer fik efter jobbet stuket så är det lite fel kanske..
Då funkar nog 11-21 bättre men som sagt var, det beror på vilken sorts kunder
du satsar på och sen märker du ju rätt fort när du har som flest..
Det kanske lönar sig bättre att köra 09:00-17:00 och då ska du ju naturligtvis köra på det...

Nåt som slog mig (sådär i pannan) var ju att om du öppnar 07:30 el. dyl. och säljer frukost till dom stackars jeflarna som måste ta sig till jobbet... :hihi

Jag och tant dyker säkerligen förbi imorgon och tar en fika..

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back