Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Upptäckte igår när jag hämtade ut hojen ur garaget efter ett par veckors vila att det droppat olja under den. Efter lite undersökning ser det ut som att olja sipprar ut från nederkanten på "nivåslangen" --> Se bild.
Vad kan det bero på? Dags att byta någon packning eller liknande?
Upptäckte igår när jag hämtade ut hojen ur garaget efter ett par veckors vila att det droppat olja under den. Efter lite undersökning ser det ut som att olja sipprar ut från nederkanten på "nivåslangen" --> Se bild.
Vad kan det bero på? Dags att byta någon packning eller liknande?
Inga sprickor i Plaströret/slangen? Har hänt att de har spruckit
Min läcker också ifrån samma ställe , verkar riktigt skummt faktiskt, Garantiåtgärd ?
Jo, faktiskt precis vad det var!Kollade ännu noggrannare och såg en liten spricka längst ner på slangen, gick att trycka in nageln där så det måste vara där oljan sipprar ut.
Har pratat med återförsäljaren och får en ny sån där slang på garantin.
Någon som bytt den? Krångligt?
Någon här som har GPS på sin 950? Hur har ni monterat den?
Har själv en Garmin nuvi 500 och har testat deras scooter-fäste(länk), men dels tycker jag inte det sitter ordentligt fast sen hamnar GPS:en för nära föraren då fästet sitter på styret.
Hade velat ha den i höjd med instrumentbrädan, typ till höger om hastighetsrutan.
En liten racebild från Kemora i Finland. Stoooor bana, snabb hoj! Långrakan är 800 meter men det tog nästan halva rakan innan 1000 kubikarna drog ifrån med sina 170-180 hästar...
...sen kommer det ju alltid en kurva![]()
Jo, faktiskt precis vad det var!Kollade ännu noggrannare och såg en liten spricka längst ner på slangen, gick att trycka in nageln där så det måste vara där oljan sipprar ut.
Har pratat med återförsäljaren och får en ny sån där slang på garantin.
Någon som bytt den? Krångligt?
Föraren ser inte allt för långsam ut heller![]()
Hur känns de att åka med knäskrap på motard? Känns de inte lite avigt när fotpinnarna sitter så långt fram?![]()
En liten racebild från Kemora i Finland. Stoooor bana, snabb hoj! Långrakan är 800 meter men det tog nästan halva rakan innan 1000 kubikarna drog ifrån med sina 170-180 hästar...
...sen kommer det ju alltid en kurva![]()
Snygg pose! Och snygga handguards ;-)
![]() |
Custom Bike Show 2025
Den 7 juni var det åter dag... |
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |