SO - Lotteri om 250SP-hoj

Varför sitta och prata skit om SO i en sån här fråga?

Jag tycker det är en skitfräck grej och att tjafsa om värdet på vinsten? en 10 år gammal rejshojs värderas väl i annat än pengar :)

Seriös fråga Swedie - vet du om hojen är gatreggad och kommer med gatkåpor eller om det är en ren räser??

Det har jag sagt till honom. Men han verkar inte så datakunnig...

Nähä. Men tillräkligt kunnig för att kunna gå in och läsa i tråden?
Tror snarare det är så att han är rädd för att bli sittandes här så tiden inte räcker till allt annat som att jobba tex. :)

Köpt lott och all heder åt Mike som faktiskt vågar och vill göra bra saker för svensk roadracing. Detta lotteri på en gammal 250 är bara en kul grej.

Cykelns värde och vem som tjänar vad på detta är en patetisk diskussion....
Vill du inte ha cykeljäveln så köp inte någon lott, hur svårt ska det vara?

.....hrmmm, jag brusade visst upp lite här. Stressigt på jobbet och försöker ta en paus genom att titta lite på Sh och första tråden jag läser är detta tjafs.:rolleyes:

Kanonroligt initatitv! :tummenupp
Ska köpa mig en lott så kanske man har ett lik att släpa hem och visa för damen. :D

Varför sitta och prata skit om SO i en sån här fråga?

Jag tycker det är en skitfräck grej och att tjafsa om värdet på vinsten? en 10 år gammal rejshojs värderas väl i annat än pengar :)

Seriös fråga Swedie - vet du om hojen är gatreggad och kommer med gatkåpor eller om det är en ren räser??
Har frågat Mike per email så länge o bett han registrera sig...

Kanske blir som när turbobusan skulle lottas ut, ett riktigt mysterium :tummenupp

Va bra att dom har mailat ut lottnumret som dom sa att dom skulle göra...:rolleyes:

hallå eller vart hittar men en så billig?

öppöppöpp, ställ inga såna frågor i denna tråden, det finns jättearga farbröder här som kan börja tro att du konspirerar eller har någon annan dålig/farlig avsikt med din fråga. Jag gjorde det misstaget :huvet

race house mike vann hojen :)
Nja, det var väl unge herr Pfeiffer som vann hojen om jag inte missuppfattade det hela fel. Storebror var mäkta avis på vinsten iallafall; "Va fan ska vi med en sådan hoj till?!?!?" :4skrika
Grattis till vinsten och hoppas att ni fick hem hojen utan problem. :tummenupp

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...