Woltarn
Wanted
Den blev ordentligt snygg även fast du inte vill sälja den.Fixa fram nåra bilder på motivlackade hojar oxå.(Har själv airbrush och kan inte göra en bokstav med den,och det borde ju betyda nåt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Den blev ordentligt snygg även fast du inte vill sälja den.Fixa fram nåra bilder på motivlackade hojar oxå.(Har själv airbrush och kan inte göra en bokstav med den,och det borde ju betyda nåt![]()
Haha, har inga planer på att klota. Har farsan klarat sig utan att göra det hela sitt MC-liv (början 70-talet) så bör nog jag också klara mig framöver.
.......Angående inte lacka på hjälm är det mest något som ligger kvar från plasthjälmstiden om jag minns rätt. Mest för osäkerheten vad gäller hur vissa typer av lösningsmedel reagerar med plasten. Är det komposit så spelar det ingen roll. Rätta mig gärna om jag har fel.
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |