JJ
Sur
Har byggt om ljuddämparen från kammare till fullflödes. 60mm rakt igenom från bakre skjutsfotpinnen till slutböjjen där jag satt en kona till 45mm. Nu låter den som den ska! HaHa. Håller på att bygga en insatts med för dom gånger man vill va lite tystare. Blev en jädra effektskillnad till det bättre från 6000v å uppåt med.



