Zarrell
Stunter Wannabe
Jag har jag har!Tänkte kika om de är någon som har en begangad topp eller deffekt topp som går att fixa? Vore kanon om någon hade en låg skicka pm isf

Har inte vågat skruva på dom ännuhar du provat att justera fjädringen? testa att skruva in lilla justerskruven vid gasbehållaren samt justerskruven nere på bakdämpen
, hade tänkt höja kompressionen i alla fall. Får väl justera o fixa lite innan jag bestämmer mig för ny fjäder då
Last edited:


jag hade hoppats på lite mer action!