Crilljack
Säg Hej vettja!
Tjena!
Tänkte passa på att njuta av vädret (och göra som alla andra) ta en liten vända med husan.
Körde en bit sen efter en korsning när jag började dra på lite, inget våldsamt utan "normalt" i tvåans växel så tvärdog den
, fick in kopplingen snabbt och stannade.
Rullade hem den och började kolla lite på den
Gnista har den
Soppa har den.
Tror det kan ha att göra med kamaxeln/ventilerna
För det kom liksom bara pang på, inte som att den har dummat sig innan.
Tog av locken för ventilerna och testade kicka lite försiktigt, ventilerna rör sig hur fint somhelst.
Så jag tror att kedjan kan ha hoppat någon länk eller va man ska säga.
Kan inte så mycket på fyrtakstfronten så är väldigt tacksam ifall ni tar er tid och förklarar lite steg för steg hur jag kan kolla ifall det står rätt till
Mvh
Christian
Tänkte passa på att njuta av vädret (och göra som alla andra) ta en liten vända med husan.
Körde en bit sen efter en korsning när jag började dra på lite, inget våldsamt utan "normalt" i tvåans växel så tvärdog den
Rullade hem den och började kolla lite på den
Gnista har den
Soppa har den.
Tror det kan ha att göra med kamaxeln/ventilerna
För det kom liksom bara pang på, inte som att den har dummat sig innan.
Tog av locken för ventilerna och testade kicka lite försiktigt, ventilerna rör sig hur fint somhelst.
Så jag tror att kedjan kan ha hoppat någon länk eller va man ska säga.
Kan inte så mycket på fyrtakstfronten så är väldigt tacksam ifall ni tar er tid och förklarar lite steg för steg hur jag kan kolla ifall det står rätt till
Mvh
Christian
och ännu mer otur så har sätet skadats i toppen och ännu mer otur har rat från hål i kolv farit ner i vevhuset och in i vevstakslager och vevlager och ,och Huuuva . Bara hålla i hatten när du plockar av toppen!