jag har arrow rör, ostrypt cdi och ostrypt luft. 166 munstycke, går som en klocka.
162 tror jag att jag körde på. min va inte helt hundra inställd men den gick inte för snålt någonstans i registret...
men du körde väl med öppet filter eller? jag har burken kvar
ja. men jag fattar inte hur bjrr kan köra på 166 som oxå har burken kvar.
jag hade arrowsystem, skumfilter och nada strypningar i min.
men de fattar jag. därför gick inte jag över till skumfilter för att förbrukningen blir såpass högre. bor 2 mil från stan så jag är rätt nöjd med att den är så törstig som den är.
Därimot så ska jag lämna min motor för lite portning till en kille som kan sina saker. vågar inte pilla med det själv. jag får se hur storskilnad effektmässigt och hur pass törstigare den blir efter det
Hojen är strypt till 15hk, förra ägaren satt dit 140 munstycke för den skulle gå fet under inkörningen (I stort sätt allt nytt). Men ska ta bort alla strypningar så de blir 28hk + jag har gianelli effektrör. Så Det blir väl o köra på 148 (ja jag har kvar burken)
Är det verkligen 28 hk i en CRM?
Orginaleffekten ja!
Boka provkörning under Start2Ride nu
Under helgen arrangerar mot... |
|
Dags för 2024 års Start2Ride
Kommande helg arrangerar mo... |
|
Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!
Den traditionsenliga mc-kor... |
|
Eldrivna Oruga Unitrack
Oruga Unitrack, en motorcyk... |
|
Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar
Gran Premi de Catalunya Mot... |
|
Lunchhälsning från Merzouga!
Bästa ökenguiden, Jordi Arc... |
|
Rapport från Marocko: Dag 1
Vi bekantar oss med lokalin... |
|
Godmorgon från Erfoud! | |
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP
Sandy kör XSR 900 GP All... |
|
Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!
Yamahas fabriksteam i Rally... |