Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Om vi pratar om samma tjej kan jag meddela att det gick bra för henne. Hon bromsade vält på inbromsningen på undanmanövern, skadade en fot men fattade nytt mod och genomförde proven och fick godkänt! Vi var tre tjejer från samma ställe och vi fixade kortet alla tre!!! LYCKA!!!
Gött, kortet avklarat idag!![]()
Tack för ditt svar. Då känns det som att jag ska träna åt båda hållen. (Självklart gör jag det hela tiden men häromdagen kändes det så klockrent åt ena hållet att kan jag välja så väljer jag ju det som känns bäst) Bäst att göra som herren från vägverket säger så han blir nöjd
Det här är nog bara en liten del av berget av personberoende bedömningar !
Tycker det borde framgå tydligt med text vad som gäller bland alla övriga
paragrafer och texter![]()
Nej, då skall du lägga dig till höger.
Skulle bara påpeka att det här påståendet är FEL!
Vid trafikljus ska man alltid ligga mitt i filen så man inte får en bil vid sidan om, oavsett ifall du ska åka till vänster eller höger.
Fick det bekräftat av min körskolelärare igår![]()
fast om det är på en gata utan markerade fält, så ska man väl lägga sig till höger/vänster när man svänger, för att markera att man ska svänga, och så de bakom kan köra förbi eller?
Ang. personberoende bedömningar så tror jag inte att alla förarprövare släpper igenom en person som lägger hojen i backen på undanmanöverprovet eller bromsproven.
YES!!!!!!!!!!!!!!!!! den här gången gick det som det skulle!!!! Så nu blir det åka av det i helgen =D
Grattis till alla som klarat det!
Och alla ni som är påväg.....lycka till =D
JAAAAAAAAA, äntligen! Känns så skönt! Idag klockan 14:30 är en dag att minnas!![]()
Det står om du vänder på det =).. det gjorde det iaf på mitt bekräftelse papper jag fick.. lycka till
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten