Fixade lappen idagSå underbart gött att ha det fixat nu! Dags att leta hoj
![]()
Grattis!!! Va de svårt eller va dom snälla mot dig? Jag har uppkörning nu på Torsdag o e sjukt nervös

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
![]()
Grattis!!! Va de svårt eller va dom snälla mot dig? Jag har uppkörning nu på Torsdag o e sjukt nervösNågon som har koll på om man fortfarande gör alla tester på banan typ broms och högfartsprovet om det regnar för de låter lite riskabelt.... Grattis ännu en gång!
![]()
Grattis!!! Va de svårt eller va dom snälla mot dig? Jag har uppkörning nu på Torsdag o e sjukt nervösNågon som har koll på om man fortfarande gör alla tester på banan typ broms och högfartsprovet om det regnar för de låter lite riskabelt.... Grattis ännu en gång!
![]()
![]()
Links; Vilken tid kör du upp?
Jag har också uppkörning på torsdag 13:15, ska bli skitväder![]()
tänkte på den högfartsdelen. Hur snabbt måste man ta sig runt längst ner där man vänder tillbaka? Hälsningar den nervöse![]()
Nu sitter jag här på jobbet efter en förmiddag med kanonväder och har nu MC-LAPPEN i handen!![]()
Så grymt skönt! Inga som helst misstag, gick som en dans.
Links; Vilken körskola? min lärare köpte cigg på min dyra tid, fiiint det
Grattis till alla som klarat sig hittills! Känns dock precis som när man körde upp för B, det kan gå hur som helst beroende på vem man får som inspektör, den ena är glad och trevlig och släpper det mesta om man ger ett gott helhetsintryck medans den andre kuggar på detaljer.
![]()
säkerhetskontrollfråga...är lite fundersam över det. Har gjort några hemma men jag vet inte riktigt vad som innefattar det.
jag har bara kollat:
blinkers
tutan
hel/halvljus
bromsljus på hand och fotbromsen
och att den startar
men vad mer, känns fjuttigt det jag kollat, vad kan man få säkerhetskolla på uppkörningen?
Grattis!![]()
säkerhetskontrollfråga...är lite fundersam över det. Har gjort några hemma men jag vet inte riktigt vad som innefattar det.
jag har bara kollat:
blinkers
tutan
hel/halvljus
bromsljus på hand och fotbromsen
och att den startar
men vad mer, känns fjuttigt det jag kollat, vad kan man få säkerhetskolla på uppkörningen?
Var står det att man skall ha med det på uppkörningen
Inte på mitt meddelande/bekräftelse från vägverket i alla fall den tid jag
är bokad och övrig info
Har egen hoj men är anmäld av min körskola
Ngn här på forumet som kört upp nyligen i Piteå el Luleå ?
Jag körde upp i lule i måndags. Körde upp med körskolans hoj och då hade läraren med papprena. Kör du med egen måste du ha papprena på hojjen annars är det bara vända. Det var två som körde med egna cyklar när jag var där och dom fick visa upp reg bevis.
Lycka till på uppkörningen
Nu sitter jag här nyss hemkommen med lappen i handen där det står Godkänt
Vilken underbar känsla när han sa att jag blev godkänd
Grattis till alla andra som tagit kortet och lycka till, ni som ska ta det![]()
Jag skickar dig ett PM, så kan du få min egna kompletta säkerhetskontroll-lista i .xls-format som jag pluggade på.
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten