Ride to Work 2009!!!

känns det inte som ett dumt datum för evengemanget (?) ?

hälften har semester och andra hälften kör ändå hoj till jobbet, ingen kommer ju reagera :confused:

Eller så börjar sverigesemestern EFTER midsommar och inte före.

Själv kommer jag förhoppningsvis åka hoj den dagen men inte till nåt jobb... skall ju inte dit förräns i september.

Det blir lätt en fuckyouburnout hela vägen till jobbet den 15/6. :)

Du får väl gå och lägga dig lite tidigare på kvällen då :D
Gick och la mig efter att jag skrev det där men det hjälpte inte. :huvet
Vadå brukar du få sovmorgon när du tar bil? Här i STHLM så sover man lätt 30 min längre om man tar hojen till jobbet!
Tar inte ens 10 min i bil. Ska jag ta hojen så måste jag promenera till garaget, låsa upp hojen mm. Tidsmässigt så är jag på jobbet med bilen innan hojen är startad. Trafiken brukar inte vara något hinder.

Låter som en bra ide! Jag ska definitiv försöka köra hoj den dagen. Vi MCförare behöver synas lite mer i laglydiga hastigheter och under 120 db så folk ser att vi är vanliga Svensson eller Muhammed (precis som dom).

jag vet inte hur man kör i laglydiga hastigheter och inte fan är hojen helt tyst heller, sedan är jag varken muhammed eller svensson heller men jag kan försöka! ;)

jag vet inte hur man kör i laglydiga hastigheter och inte fan är hojen helt tyst heller, sedan är jag varken muhammed eller svensson heller men jag kan försöka! ;)

Det är som med allt annat. Det finns alltid en del undantag som bekräftar regeln.

Jag kör nästan alltid hoj till jobbet. Det är både roligare och går snabbare än med bil. Dessutom slipper man parkerings-shitten.

Klart hojen ska till jobbet under säsong,varför ha 2 fordon i trafik per säsong när det räcker med ett.

Har självfallet en av bilarna igång men tjejen gillar inte när det regnar så det är givet vem som åker hoj till jobbet hela säsongen och vem av oss som bara ska ha det gottaste.

Henrik

Kör till jobbet varje dag bara vägarna är isfria, så om jag inte tagit semester den dan kör jag garanterat. Kör nog även om jag inte jobbar.

Gick och la mig efter att jag skrev det där men det hjälpte inte. :huvet

Tar inte ens 10 min i bil. Ska jag ta hojen så måste jag promenera till garaget, låsa upp hojen mm. Tidsmässigt så är jag på jobbet med bilen innan hojen är startad. Trafiken brukar inte vara något hinder.

Meningen är att folk ska ta hojen till jobbet åtminstonde den 15 Juni... Sen om du nu har hojen i haparanda istället för i ett garage nära till hands är ju lite trist.

Inge tvång direkt men kul att se hur många som faktist tar hoj till jobbet just DEN dagen! Samhörighet

Meningen är att folk ska ta hojen till jobbet åtminstonde den 15 Juni... Sen om du nu har hojen i haparanda istället för i ett garage nära till hands är ju lite trist.

Inge tvång direkt men kul att se hur många som faktist tar hoj till jobbet just DEN dagen! Samhörighet
Jag kan nog kliva upp en kvart tidigare den dagen. Men vi får se, jag låter vädret styra hur det blir. :gnissla

Klart det blir hoj till jobbet den dagen. Jag har även bjudit in hojåkande kollegor till att ta en åktur på lunchen och äta något gott en bit bort. Mopparna är oxå välkomna! Vi har redan fått wannabies på jobbet som ber om att få åka med. :D

Stor chans att man tar hojen i monsunregnet, är fan glad om den står kvar och inte spolats bort av floden utför...:gnissla TACKA VET JAG SVENSK SOMMAR!

Jag kan nog kliva upp en kvart tidigare den dagen. Men vi får se, jag låter vädret styra hur det blir. :gnissla
Vädret sa nej.

Fan oxå,ska ha med tjejens osnutna syskonbarn så den dagen man Ska åka hoj så skiter det sig,men men Cést la vie.

Henrik

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back