Nash
KUNG Fotpinne! ;)
Men jag är ju morgontrött.![]()
![]()
Vadå brukar du få sovmorgon när du tar bil? Här i STHLM så sover man lätt 30 min längre om man tar hojen till jobbet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Men jag är ju morgontrött.![]()
![]()
känns det inte som ett dumt datum för evengemanget (?) ?
hälften har semester och andra hälften kör ändå hoj till jobbet, ingen kommer ju reagera![]()
Gick och la mig efter att jag skrev det där men det hjälpte inte.Du får väl gå och lägga dig lite tidigare på kvällen då![]()
Tar inte ens 10 min i bil. Ska jag ta hojen så måste jag promenera till garaget, låsa upp hojen mm. Tidsmässigt så är jag på jobbet med bilen innan hojen är startad. Trafiken brukar inte vara något hinder.Vadå brukar du få sovmorgon när du tar bil? Här i STHLM så sover man lätt 30 min längre om man tar hojen till jobbet!
jag vet inte hur man kör i laglydiga hastigheter och inte fan är hojen helt tyst heller, sedan är jag varken muhammed eller svensson heller men jag kan försöka!![]()
Gick och la mig efter att jag skrev det där men det hjälpte inte.![]()
Tar inte ens 10 min i bil. Ska jag ta hojen så måste jag promenera till garaget, låsa upp hojen mm. Tidsmässigt så är jag på jobbet med bilen innan hojen är startad. Trafiken brukar inte vara något hinder.
Jag kan nog kliva upp en kvart tidigare den dagen. Men vi får se, jag låter vädret styra hur det blir.Meningen är att folk ska ta hojen till jobbet åtminstonde den 15 Juni... Sen om du nu har hojen i haparanda istället för i ett garage nära till hands är ju lite trist.
Inge tvång direkt men kul att se hur många som faktist tar hoj till jobbet just DEN dagen! Samhörighet
Meningen är att folk ska ta hojen till jobbet åtminstonde den 15 Juni... Sen om du nu har hojen i haparanda istället för i ett garage nära till hands är ju lite trist.
Inge tvång direkt men kul att se hur många som faktist tar hoj till jobbet just DEN dagen! Samhörighet
Vädret sa nej.Jag kan nog kliva upp en kvart tidigare den dagen. Men vi får se, jag låter vädret styra hur det blir.![]()
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten