markis av magi
STEGEN
Såja, en mycket snäll kollega ställer upp.... så jag är vid drive-in kl09.50 dårå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
har samling i boden, kommer direkt till södraham
Jamen var sura då och ha eran lilla samling i Boden, vi är f-n inte bittra...![]()
YES ! Det var kul att få lite ansikten... jag sitter hemma nöjd efter över 100mil sen igår em..![]()
YES ! Det var kul att få lite ansikten... jag sitter hemma nöjd efter över 100mil sen igår em..![]()
Skit i första Maj rundan, Kom på Kemora å gasa istället om 2 veckor, roligare körning där![]()
Nu har jag just kommit in efter en kul sväng! Har kört både lördag och idag (Först nu har ringrostigheten släppt).
Hoppas det blir bra väder nästa helg, så vi kan dra ut ett gäng.
Vars har du då varit och kört? Vi var oxå fyra stycken igår till pite en sväng med hojjarna, kollade på bilutställningen och tryckte en burgare![]()
Nu har jag just kommit in efter en kul sväng! Har kört både lördag och idag (Först nu har ringrostigheten släppt).
Hoppas det blir bra väder nästa helg, så vi kan dra ut ett gäng.
Själv tog man en nätt tripp tur och retur Umeå på lördagen. Kollade MMA-galan där och åkte hem på natten. Tänkte såklart inte på att klart och varmt väder under dagen innebär KALLT på natten (pendlade mellan +1 och +6).När jag kom till Luleå vid 01.00 tiden så var det som i Dum o Dummare = var fan fastfrusen i hojen och kunde inte komma ur körställningen förrän efter 20 min i duschen.
Men vad gör man inte för att få köra hoj.
![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning