blacktriple
Har två Aprilior!
Jag är lat... (och har inga TV-spel) så jag kollar på Sabine när hon kör "RingTaxi" som intro för att lära mig kurvorna (och få lite känsla för farten...)
Räckena tänkte jag inte bli ersättningsskyldig till att få återställa - jag har precis satt på ny miniblinkers fram efter RR-kursen och nu tänkte jag att dom skall få sitta på länge...
![]()
... du var försiktig med att ge någon varvtid![]()
Kompisen åkte på 11:30 i en hyrd minivan i snöslask, så den hade jag då tänkt att klippa - åtminstånde med bilen (Subaru diesel).
Tack för tipsen i alla fall![]()
Anledningen till att jag inte nämnt vågot om varvtider är just att jag inte har tagit tiden. Jag har sett lite väl mycket mosade hojar där för att bli sugen på att stressa mig själv. Bland annat var jag vid ett tillfälle först på plats när en tysk totalmosade en R1 SP. Han klarade sig ganska hyfsat men när ambulansen kör långsammare från banan än vad bärgaren gör får man sig en tankeställare.
Dock, med hygglig kunskap om banan och en snabb hoj bör du nog kunna komma ner till tider under tio minuter utan att ta för stora risker. Tider under 9 minuter är snabbt och tider under 8 är galenskap.

o du förstod då måste det ordet in i akademins ordlista
, 20hk är lite väll att ta i.. Närmare 10-15hk stämer bättre, vill du har mer info så finns det på af1 forumet vet att det är en ganska ny tråd där om <-03 vs 04->