Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag blir så jävla förbannad när jag läser om dettaJag förstår att dom som bor där tycker det är jobbigt med alla motorcyklar. Men att lägga ut grus,sten eller grenar på vägen är ju ren IDIOTI. Vad har dom att vinna på att någon åker av och skadar sig eller dör? Mår tanten bättre då?? Själv tar jag det alltid lite lungt förbi husen för att visa hänsyn. Kanske fler borde göra det? Men om det ligger en massa grus mitt i kurvan kan man ju köra av trots laglig hastighet. Frågan är vad man kan göra åt detta satyg.
Väl mött i rätten.![]()
polisen mot juristen, utgången klar.![]()
Jag vete fan hur mycket till rejsområde denna sträcka är...
Kör man i laglig hastighet bör man upptäcka skiten i god tid och då kunna anpassa fart/spår..Jag blir så jävla förbannad när jag läser om dettaJag förstår att dom som bor där tycker det är jobbigt med alla motorcyklar. Men att lägga ut grus,sten eller grenar på vägen är ju ren IDIOTI. Vad har dom att vinna på att någon åker av och skadar sig eller dör? Mår tanten bättre då?? Själv tar jag det alltid lite lungt förbi husen för att visa hänsyn. Kanske fler borde göra det? Men om det ligger en massa grus mitt i kurvan kan man ju köra av trots laglig hastighet. Frågan är vad man kan göra åt detta satyg.
Håller du lagstadgad fart så ökar din chans att hinna stanna för ett hinder på vägen, vilket man alltid ska vara redo att göra, det lät iallafall bra men så är det.
Kör man i laglig hastighet bör man upptäcka skiten i god tid och då kunna anpassa fart/spår..
Jag förstår också att de som bor där blir sura. Och ja, man bör hålla lagstadgad hastighet.
Men vad håller DU på med? Sitter du och försvarar att de häller ut grus på vägen?
JAG har ALDRIG sagt att jag förvarar deras agerande, MEN jag har FULL förståelse för deras agerande, vad skulle du själv gilla att folk passerade din utfart i 160-200 blås.....![]()
Kunde tänka mig det ja.
Jag blir fly förbannad när moppefuckon & dagismorsor blåser i 70 knyck på vår smala 30 väg....så man kan ju ANA deras ilska....
Kör man i laglig hastighet bör man upptäcka skiten i god tid och då kunna anpassa fart/spår..
Jag skulle inte gilla det, nej inte alls. Det har du rätt i.
Men steget därifrån till att uppsåtligt lägga ut potentiellt dödliga fällor för förbipasserande är någonting helt annat. Då tycker jag du är lite fel ute när du svarar "Håller du lagstadgad fart så ökar din chans att hinna stanna för ett hinder på vägen".
JAG har ALDRIG sagt att jag förvarar deras agerande, MEN jag har FULL förståelse för deras agerande, vad skulle du själv gilla att folk passerade din utfart i 160-200 blås.....![]()
Kunde tänka mig det ja.
Jag stör mig som fan på hundar och katter som springer runt och skiter överallt.
Tror jag ska börja slänga ut glas på marken så dem får det i tassarna, låter som en vettigt lösning![]()
Eller varför inte, jag stör mig på folk som äter kött jag vet... jag planterar GLAS i maten DET är en bra idé.
Hur i helvete kan du ha förståelse för uppsåt till att nån dör eller skadar sig?
Är du rätt funtad?
tycker du att det är ok att nån grinig kärring som tycker barnen på gräsmattan utanför henne sätter ut lite rävsaxar också så att de blir tyst på dom?
tänk om, tänk rätt.. eller tänk över huvud taget..
Jag stör mig som fan på hundar och katter som springer runt och skiter överallt.
Tror jag ska börja slänga ut glas på marken så dem får det i tassarna, låter som en vettigt lösning![]()
Eller varför inte, jag stör mig på folk som äter kött jag vet... jag planterar GLAS i maten DET är en bra idé.
Men inte skulle du slänga ut en vägbomb lite här å där för att skrämma dom lite så att dom lär sig hålla 30?Jag blir fly förbannad när moppefuckon & dagismorsor blåser i 70 knyck på vår smala 30 väg....så man kan ju ANA deras ilska....
tycker du att det är ok att nån grinig kärring som tycker barnen på gräsmattan utanför henne sätter ut lite rävsaxar också så att de blir tyst på dom?
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon
Foto: Andreas Johansson ... |
|
![]() |
Custom Bike Show 2025
Den 7 juni var det åter dag... |
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |