Vad menar du egentligen ?
Vad är ex: MAN kan öppna ??
Skicka SMS ?
Förklara gärna vad du menar.
Du kan göra följande med detta program:
Gå in på ett chattforum med detta program Windows live messenger.
Gå in på valfri registrerad medlem, och chatta i dennes ställe eller den personen chattar med eller båda. Man kan även skicka filer till dem båda.
ALLT man skickar, skickas i nicknamnet repektive har som chattar.
Man kan även se till till att den andre inte fårs meddelande/fil du skickar och vice versa.
Ponera att du just träffat en tjej som du är intresserad av. Ni chattar med varandra på MSN lr på något annat chattforum. Plötsligt får tjejen se på sin skärm porrbilder, och du skriver att detta år vad du skulle vilja göra med henne..givitvis.med dig som avsändare....
Enklast verkar det vara att ställa det för någon på Skype. FULLT ut möjligt "stänga" av respektives kameror och skicka på någon annan. Medans du sitter där och tror att det är dig hon ser och vice versa.
Så vitt jag vet så går inget chattforum, Dating/kontaktsidor säker för detta program.
Vad det beträffar mobilen så har jag löst det med att sätta in ett chip när jag är utomlands, t ex Peru. Inga SMS går att skicka från min mobil lr bli snodd på krediten. Senast kostade det mig nästan 6 000 SEK.
Numer använder jag bara kontantkort, går ej att ringa från Peru då det inte är ett abbonemang. men jag kan skicka SMS.