Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jag kan fixa men vill inte....så enkelt är det !
heheheheJag accepterar svaret, och har tom viss förståelse för det, men jag tror att det tar minst lika lång tid att plocka ner den gamla grinden, åka iväg till snickaren, åka tillbaka och hämta, samt montera den nya grinden som att dra ihop en själv utav brädlappar man har hemma.
Har man inga brädlappar hemma går det kanske tidsmässigt på ett ut.
Jag har brädlappar hemma så för mig skulle det vara av lathet jag gjorde dom själv.
Jag har IOFS inte satt gångjärn på grinden jag gjorde i mitt staket för 7år sedan, grinden är klar, jag har bara aldrig kommit mig för att köpa gångjärn.
Till mitt försvar ska sägas att den hänger ändå på perfekt höjd på dom tillfälliga upphängningarna jag gjorde för 7 år sedan, och behovet av en öppning i staketet har försvunnit...
Jag accepterar svaret, och har tom viss förståelse för det, men jag tror att det tar minst lika lång tid att plocka ner den gamla grinden, åka iväg till snickaren, åka tillbaka och hämta, samt montera den nya grinden som att dra ihop en själv utav brädlappar man har hemma.
Har man inga brädlappar hemma går det kanske tidsmässigt på ett ut.
Jag har brädlappar hemma så för mig skulle det vara av lathet jag gjorde dom själv.
Jag har IOFS inte satt gångjärn på grinden jag gjorde i mitt staket för 7år sedan, grinden är klar, jag har bara aldrig kommit mig för att köpa gångjärn.
Till mitt försvar ska sägas att den hänger ändå på perfekt höjd på dom tillfälliga upphängningarna jag gjorde för 7 år sedan, och behovet av en öppning i staketet har försvunnit...
Du kalkylerar med fel förutsättningar broder.
Följer man min checklista på alla punkter så blir det bättre.
1 Ring en snickare och uppge adress samt uppdrag.
2 Avvakta - och gör det du vill under tiden.
3 Klart
![]()
kostar det inte mer?
Då ringer jag IMORGON!!!
För det är väl stängt NU ???

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången