Terapi mot "trögtänkthet"?

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
gixxah sevenfifteh
"Jag har en kompis som.." :D

Nemmen serjuöst, jag har en kompis som är i seriöst behov av att "växa upp".
Han har nån inbyggd konflikträdsla som han låter samspela fritt med hans oförmåga att hålla tider/löften.

Han är även väldigt slarvig och glömmer därmed det mesta när han ska nån stans. Nycklar här, legg där, plånbok nån annan stans osv..

Jag har skällt på honom och snackat med honom om det här några gånger då han inte gör mkt annat än att sänka blicken och hålla med.

I hans tidigare dagar så var han högt skuldbelagd mot diverse vänner, detta beteende har han i princip fått bukt med idag.
Det tillsammans med att han "egentligen" är en bra människa, sin lilla släng av mytomani till trots, som blir glad när han gör rätt för sig gör att jag vet att han har nån vilja att bättra sig.

Men sånt kommer väl inte med en terapisession antar jag och sånna kostar ju och tar tid osv osv..
Nån som har något tipps om var man ska vända sig?

Terapi mot sådana som "glömmer" plånkan när man är ute och det är hans tur att pynta är att resa sig och gå och låta saken ha sin naturliga gång.

Henrik

.....

Bifogat

• funny-graphs-pick-nose.jpg
    funny-graphs-pick-nose.jpg
    82.7 KB · Visningar: 43
  • funny-graphs-mr-t.jpg
    funny-graphs-mr-t.jpg
    46.4 KB · Visningar: 49
Bästa tippset hittills var nog Legionen men jag tror inte han ställer upp frivilligt, tyvär :/

Terapi mot sådana som "glömmer" plånkan när man är ute och det är hans tur att pynta är att resa sig och gå och låta saken ha sin naturliga gång.

Henrik

hoho hör på denna: en gång när vi skulle ut så hade BÅDE han och hans respektive glömt plånböcker inkl legg, pengar och plastkort på förfesten. Vad fan är oddsen? Med dom 2 tyvär rätt hög. Fick stå och skrika lite åt dom mitt på götgatan och ringde taxi#2 som fick vända och hämta grejerna, det kostade dom i runda slängar 1000kr men inte fan kommer dom lära sig för det..

Skrattade innan jag ens såg vad diagrammen handlade om, alltid välkommet med andra ord! :hihi

БОБАН;4092102 skrev:
Minimum. om det sedan kommer snubbar som kör 50 chins var så tror jag inte den som gjorde 4 kommer in.
Fys är bara en del, logiskttänkande är en annan dom två brukar inte gå hand i hand och vips va det inte lika solklart vem som kom in.

hoho hör på denna: en gång när vi skulle ut så hade BÅDE han och hans respektive glömt plånböcker inkl legg, pengar och plastkort på förfesten. Vad fan är oddsen? Med dom 2 tyvär rätt hög. Fick stå och skrika lite åt dom mitt på götgatan och ringde taxi#2 som fick vända och hämta grejerna, det kostade dom i runda slängar 1000kr men inte fan kommer dom lära sig för det..

Bäst är då att hålla god min och prata ihop sig med resterande och betala allteftersom grejorna kommer in men först när nästa beställning kommer,när "the happy couple"s tur kommer upp så dricker man upp och alla utom dom reser sig och går.

Henrik

Om han inte är bög så kommer det där ordna upp sig. Det är såna där killar ,som när alla kompisar tröttnat, inser att dom måste ha en sträng kärring. Och stränga kärringar, som gillar att styra upp, brukar kunna vädra en sån där kille på mil.

Om han inte är bög så kommer det där ordna upp sig. Det är såna där killar ,som när alla kompisar tröttnat, inser att dom måste ha en sträng kärring. Och stränga kärringar, som gillar att styra upp, brukar kunna vädra en sån där kille på mil.

STALKER! :gnissla

Ge fan i mitt privatliv.

Henrik

STALKER! :gnissla

Ge fan i mitt privatliv.

Henrik

Solly :gnissla
Låt mig gissa hur ni möttes: för länge sedan var du, din ungdom och dina vänner på krogen. Du vart mest aspackad, rent av oförmögen. Då lösgjorde sig plötsligt en stram kvinnlig gestalt ur röken och sa ngt uppfodrande till trasslet på golvet. Och på den vägen är det än idag? :D

Last edited:
Jag misstror att det beteendet kräver en vagina.

Bäst är då att hålla god min och prata ihop sig med resterande och betala allteftersom grejorna kommer in men först när nästa beställning kommer,när "the happy couple"s tur kommer upp så dricker man upp och alla utom dom reser sig och går.

Henrik

Ni båda lyckades missläsa.
Plånböckerna taxihämtades på den dynamiska duons egen bekostnad, sen hade de faktiskt vett att bjuda på första rundan.

JK: Som du ser så har han redan en respektive, en chey, tyvär inte mkt bättre pli på henne och för att försegla sina öden som eviga tröttskallar har de fått fram ett litet knyte med deras kombinerade genetiska förträffligheter.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg