Skriv-vad-du-vill-tråden

Tacos sen "charter" fest.. hmm kan bli intressant, klädkod = Sommarkläder... Studenter är tokiga :död Faen va kallt de kommer bli!:gnissla

Smartass! :hihi

Å jag som trodde att babyolja innehöll... :gnissla

th_biggrin.gif

Jodå, idag blev det 3,5 mil enduro i skogen, riktigt mustigt pass måste jag säga :tummenupp

Jahaja!:mad: Kul för DEJ då!:mad:
Närå, det är :tummenupp med motivationshöjare till investeringen som jag fortlöpande arbetar med att förklara fördelarna med för REGERINGEN som ÄR FULLSTÄNDIGT OKULTIVERAD och ointresserad av att jag ska dubbla mitt hojinnehav...:huvet

Jahaja!:mad: Kul för DEJ då!:mad:
Närå, det är :tummenupp med motivationshöjare till investeringen som jag fortlöpande arbetar med att förklara fördelarna med för REGERINGEN som ÄR FULLSTÄNDIGT OKULTIVERAD och ointresserad av att jag ska dubbla mitt hojinnehav...:huvet

Jag tycker att din bättre hälft är aningens lite kinkig om hon inte förstår att du BEHÖVER flera hojar...:gnissla

Hade det inte varit för att du skrev BÄTTRE HÄLFT, hade jag kunnat se dej som EVENTUELLT kompetent att få prata förstånd med henne...:D

Fan Shooter, vet du inte att kvinnan ALLTID är den bättre hälften? Det är kanske DÄRFÖR som du inte får tjöpa en till hoj...:hihi

Nyheter
Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP