Idag skulle du varit på plats och avlagt ett studiebesök under förmiddagen så hade du lärt dig allt + lite till i att vråla sig hes på ungdj*vlarna
Morgonen börjar med att det stinker sprit i korridoren hos besväringarna. Frågar liiite snällt om vilka som var ute och drack sprit igår.
Vissa händer kommer efter lite tvekan upp och då börjar jag surna till lite eftersom vi skulle bruka vapen idag.
Nästa fråga blir vilka som anser att det blev lite för mycket igår.
Fortfarande händer i luften vilket ger att jag spränger första artären i huvudet.....
Ställer upp alla som jag anser behöver blåsa i korridoren och sätter av ut bland logementen då jag fortfarande saknar lite folk.
Sparkar upp dörren till ett logement och ser då att det ligger en beväring och tokbingar 1,5h efter purrning. Här någonstans bränner jag av artär nr2 i huvudet
Landar en stor fet känga i sängramen 1dm från huvudet på beväringen som då sätter sig upp med kudden kvar i ansiktet. Anledningen till detta är att han har ett asfaltseksem modell hela huvudet, om han har vurpat på fyllan eller fått stryk vet jag fortfarande inte då skiten inte visste i vilken världsdel han befann sig.
Sliter loss kudden från ansiktet vilket ger ifrån sig ljudet av att slita av ett plåster. Kudden satt ju ihop med honom eftersom han totalt saknar hud på halva ansiktet.
I det läget hade han mage att gnälla lite, var då snäll och tvättade ansiktet på honom med Alcogel vilket gjorde att han skrek som en stucken gris.
Under tiden detta pågår står övriga i plutonen uppställda 10m därifrån, hör allt men ser inget. Tänk er deras miner när jag kommer utsläpandes med beväringen blodig och snyftandes, snacka om chockade miner.
I detta läget är jag så förbannad att jag skakar, börjar nästan stamma för att sedan leverera en 15 minuters monolog om hur värdelösa som människor de är......
21st av 56 skickar jag sedan på blåskontroll vilket sedan ger att 10st åker dit med en promillehalt mellan 0,2 och 1,32. Blåsningen skedde mellan 09 och 0915 så de hade nog spritat på bra.
På måndag ska jag gladeligen sätta mig med samtliga anmälningar, genomföra förhör tillsammans med kompanichefen och sedan skicka allt vidare till auditören. Därefter ska jag med glädje vänta in och se hur många löneavdrag jag ska få belöna vissa svaga själar med.
Hoppas de tyckte att ölen var värda det priset