Skriv-vad-du-vill-tråden

Ronneby - SAS' slasktrattsrutt. :mad: Det slår aldrig fel tamejfan, de får byta plan eller flyga in delar eller ställa in flygningar hela j-a tiden och jag blir GALEN!!! Nu sitter jag här på den här förbannade flygplatsen igen. :huvet Iofs har planet landat nu, så vi kanske kommer iväg ikväll ändå. Risken är stor dock att de hittar något nytt fel vid säkerhetskontrollen så jag blir sittande här länge. :gnissla :arsele

Tur att Internätet följde med den här gången iaf... så jag kan gnälla för er. :krama

Nu får vi visst gå ombord!!! Jag tror jag svimmar! :skrämd

Du brukar ju annars få trevligt sällskap av mina besväringar, bättre att flyga på söndagar eller hur :D

Jag har ätit en semla. Att jag aldrig lär mig:huvet Dom SER goda ut, men dom luras...

Semlor, temlor, hetväggar och heisse vecken... det är livets små tomtebloss det!
MEN! :mattias det är lätt att förledas till FEL semlor!
Felaktiga bakade, mer liknande en vanlig vetebulle...hm. Det ska vara MASSOR med kardemmumma i.
Å så ska de vara lite degiga. Hyperfärska.
Som i Jakan. På Sans Rival!

Locket SKA :fakta vara TRE-kantigt, och mandelmassan ska INTE blandas ut i grädden!

Temlor är min stora svaghet bland "kaffebröd" ;)

Semlor, temlor, hetväggar och heisse vecken... det är livets små tomtebloss det!
MEN! :mattias det är lätt att förledas till FEL semlor!
Felaktiga bakade, mer liknande en vanlig vetebulle...hm. Det ska vara MASSOR med kardemmumma i.
Å så ska de vara lite degiga. Hyperfärska.
Som i Jakan. På Sans Rival!

Min selma kom inte från Jakan i så fall...:näsblod Den jag åt var FEL. Torr och med runt lock!:huvet

Köpte 30 semlor till jobbet idag och åt bara en enda! Det var väl ståndaktigt?

Har blivit med ny kattbebis nu! Tänk att en liten fladdermus kostar 6000 och måste besiktigas och skrivas ägarbyte på!

Min selma kom inte från Jakan i så fall...:näsblod Den jag åt var FEL. Torr och med runt lock!:huvet

Ja...de har smygit ut såna "semmel-decoyer" i vårt fikarum ett par gånger nu... :gnissla

Det blev som för Betsy: Njutånger!

Först:Ahhh - lycka... sen när den bistra verkligheten uppenbarar sig att det bara är en torr solbulle med smaklös spraygrädde i och en alldeles för liten och dessutom felaktig marsipanklump ligger och lurar däri: ånger...

Köpte 30 semlor till jobbet idag och åt bara en enda! Det var väl ståndaktigt?

Har blivit med ny kattbebis nu! Tänk att en liten fladdermus kostar 6000 och måste besiktigas och skrivas ägarbyte på!

Jaadu..hehe...att använda ordet "ståndaktig" i samma andetag som att "jag var" och samtidigt som man är kvinna...
Det skapar dessvärre otäcka fantasibilder på min näthinna... ;) :D :wiggle

Last edited:
Du brukar ju annars få trevligt sällskap av mina besväringar, bättre att flyga på söndagar eller hur :D
Du får ta och uppfostra de där snorungarna bättre. :7peta
Nästa gång jag är dum nog att ta sista söndagskvällsflyget ner, ska jag hota dem med dig. Ge mig en fras och din titel och jag ska straffa dem på plats. :glömdet

:hihi

go´morron.....sportlov.....barn på fritids......VARFÖR ska de alltid ha utflykt just på min TIDIGA dag......?.........Bara undrar....
Snart det stekas plättar o packas ryggsäck......det går bra....

Kan jag få gå hem nu??? Kan ju inte göra ett endaste litet just nu för en massa system ligger nere och dom där jefla engelsmännen skickar tillbaka alla mina felanmälningar med svaret "It works" Men nehejdå...
Kommer fortfarande inte åt backupservern
Så här har vi hållit på sen i Torsdags... :hihi

Så snart lägger jag ner och går hem... :(

(sen har jag ju faktiskt jobbat 1½ timme idag och eftersom jag inte jobbar
tillräckligt enligt tjifen så kanske man skulle börja efterleva det också..:hihi)

Kan jag få gå hem nu??? Kan ju inte göra ett endaste litet just nu för en massa system ligger nere och dom där jefla engelsmännen skickar tillbaka alla mina felanmälningar med svaret "It works" Men nehejdå...
Kommer fortfarande inte åt backupservern
Så här har vi hållit på sen i Torsdags... :hihi

Så snart lägger jag ner och går hem... :(

(sen har jag ju faktiskt jobbat 1½ timme idag och eftersom jag inte jobbar
tillräckligt enligt tjifen så kanske man skulle börja efterleva det också..:hihi)

Du kan kvista över till oss! Vi har dels lite ghostningsjobb på ett par maskiner här, men ffa har vi Champagne kvar sedan igår! :)
Så det blev champagnefrukost här.
Leverpastejmacka medChampagne! En ny - men bra upplevelse!

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!