Skriv-vad-du-vill-tråden

Va? Sorg? Näääääääääääää ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR Gotland!! :)
6 dagars körning på GR e HELT OK det oxå!! ;)

testa och bo där i 19 år, sen vill du aldrig tillbaka ;)
av ren nyfikenhet, vad får du betala för det kalaset? du behöver inte svara, men vore kul att jämföra..

okej, och för att köra på skitringen?

Jag jobbar för Actionpics så det är inte samma som alla andra.......men vad är det...typ 2500 för tre dagar med bra intruktörer o så!:)

"Tre heldagar på Gotland Ring. Körning mellan kl 09.00-16.00.
Anmälningsavgift: 2500 sek inkl lunch och kaffe/te samtliga dagar"

Last edited:
Tja, har du inte råd att titta på en clown så kan du ju titta på en politiker...:D
Råd och råd, jag är statsanställd, har du ff inte fattat det?!? :7peta Jag både tittar på och pratar med clowner varje dag! :fakta

Jag blir nog så illa tvungen att prata med en och annan i Visby också. Politiker alltså. :hihi Om jag inte kan få inskrivet i min arbetsbeskrivning att jag får ignorera dem alla och ligga på Snäck och spana på spännisar tillsammans med min (då snart) 16-åring istället. :rofl

Last edited:
Råd och råd, jag är statsanställd, har du ff inte fattat det?!? :7peta l

Jamen att titta på politiker är ju gratis! (Även om man borde få betalt!)

Om jag inte kan få inskrivet i min arbetsbeskrivning att jag får ignorera dem alla och ligga på Snäck och spana på spännisar tillsammans med min (då snart) 16-åring istället. :rofl

Det borde väll Darkwing kunna ordna?:)

Jamen att titta på politiker är ju gratis! (Även om man borde få betalt!)

Jag FÅR ju betalt den veckan! :lol Någon som vill ha mitt jobb? Det är snart tillgängligt, inklusive en vecka i Visby i början av juli! :huvet *lockar lite*

Pluggen skrev:
Det borde väll Darkwing kunna ordna?:)
Apselut! Om jag måste jobba mer än 3 timmar varje dag, är det ett nederlag. :mattias *DW slänger med capen*

Last edited:
Nej vännen, det är undantaget som bekräftar regeln!:) :krama Och när det blir dags för det så lär jag nog svära över regnet istället!:huvet :huvet Men Rörken ser jag fram emot!:) :) Och den här säsongen så hoppas jag att få köra mer än vad jag fick göra förra året...

Men varför ska du tjöpa katt om du tycker att den är ful?:confused: Heter han Jonsson i efternamn?:hihi

Ja men de ÄR fula i början alla orientaliska katter, sen blir de urvackra och ståtliga! Som den fula ankungen typ...
Japp han heter Jonsson!

Jag FÅR ju betalt den veckan! :lol Någon som vill ha mitt jobb? Det är snart tillgängligt, inklusive en vecka i Visby i början av juli! :huvet *lockar lite*

Då går det ju ingen större nöd på dig!:)

Apselut! Om jag måste jobba mer än 3 timmar varje dag, är det ett nederlag. :mattias *DW slänger med capen*

Exakt!:fakta :fakta

Jag jobbar för Actionpics så det är inte samma som alla andra.......men vad är det...typ 2500 för tre dagar med bra intruktörer o så!:)

"Tre heldagar på Gotland Ring. Körning mellan kl 09.00-16.00.
Anmälningsavgift: 2500 sek inkl lunch och kaffe/te samtliga dagar"

Okej, bra o jämföra med vad en gotlänning får betala.

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back