Skriv-vad-du-vill-tråden

Ha en superkul dag! :krama

Akta dig för dubben, de gör ont. :gnissla Fast efter kontakt med RHs stenar så är de väl rätt nerslipade se'n. :(

Inte ett endaste märke i dubben trots att de käkade upp hela upphängningen till ljuddämparen samt halva ljuddämparen för mig :mad:

Angående stenar så är det inte så farligt, vi kör en kort variant av banan just nu, 1,6km speedenduro. Sjukt trevlig liten slinga som det går att hålla ett bra tempo i (med Rosenholmsmått mätt)

Inte ett endaste märke i dubben trots att de käkade upp hela upphängningen till ljuddämparen samt halva ljuddämparen för mig :mad:
Kvalitetsdubb alltså! Det ska vara handdubbat, helt klart. :tummenupp

Det är så'na däringa erfarenhetspengar. :D Husan hade en extra flärp (du vet stänkskyddet som sitter längst fram i svingen) för dubben käkar så'na på löpande band. Och så fixar man distanser så man flyttar ut slutburken lite. :hihi

Silvertejp och buntband, universalbult och räddaren i nöden. :)

Kvalitetsdubb alltså! Det ska vara handdubbat, helt klart. :tummenupp

Det är så'na däringa erfarenhetspengar. :D Husan hade en extra flärp (du vet stänkskyddet som sitter längst fram i svingen) för dubben käkar så'na på löpande band. Och så fixar man distanser så man flyttar ut slutburken lite. :hihi

Silvertejp och buntband, universalbult och räddaren i nöden. :)

Jaja, det kostar att ligga på topp. Fördelen är att jag lär mig hela tiden men sist jag tittade har inte fröken kört många meter sista månaderna , va va va va :7peta

Funkade inte att fullaga, vi försökte. Tog 10 meter sedan hade jag 5m najjtråd i bakbromsen :mad: Det var bara att slita bort, köra vidare och vara glad. Det var sjuuukt roligt i snön idag :D

Jaja, det kostar att ligga på topp. Fördelen är att jag lär mig hela tiden men sist jag tittade har inte fröken kört många meter sista månaderna , va va va va :7peta
Neeh, det var liksom därför jag skrev hade... :(

Om jag får som jag vill, kommer jag inte köra många meter hoj alls, på flera år. :brinnerup

Ser najs ut, bilderna. Ni har haft en kanondag, trots najtråd och elände. :hihi

Om jag får som jag vill, kommer jag inte köra många meter hoj alls, på flera år. :brinnerup

Gravid eller giftermål, det är bara att berätta nu :krama

Du kan få köpa min Husa för ett fördelaktigt pris, byggsats eller inte, det kan du få bestämma själv :D

Har nog insett att det här med gathoj inte funkar, ingen annan i kompiskretsen som har kvar samt att det numera är apdyrt att köra på bana med alla resor hit och dit :mad:

Gravid eller giftermål, det är bara att berätta nu :krama

Du kan få köpa min Husa för ett fördelaktigt pris, byggsats eller inte, det kan du få bestämma själv :D

Har nog insett att det här med gathoj inte funkar, ingen annan i kompiskretsen som har kvar samt att det numera är apdyrt att köra på bana med alla resor hit och dit :mad:
Räcker det inte med tappad sug?!? :skrämd Du måste tänka på att jag är en medelålders kvinna när du kommer med skamliga förslag. :lol

Jag vill inte ha din slyna. Jag vill ha min bitch. Hon är borta, vill inte ha någon annan. Inte just nu iaf.

Jag bara tycker att det är vråltrist med hojar och en del rötägg som håller på med hobbyn, så jag vill göra något annat ett tag och kanske få sugen tillbaka... :)

Räcker det inte med tappad sug?!? :skrämd Du måste tänka på att jag är en medelålders kvinna när du kommer med skamliga förslag. :lol

Jag vill inte ha din slyna. Jag vill ha min bitch. Hon är borta, vill inte ha någon annan. Inte just nu iaf.

Jag bara tycker att det är vråltrist med hojar och en del rötägg som håller på med hobbyn, så jag vill göra något annat ett tag och kanske få sugen tillbaka... :)

Så du menar alltså att vi inte kommer att ses i sommar mao?:(

Du får inte som du vill. PuNcKt!!!! Klart du ska hojja i sommar!:tummenupp
Och när man ser bilderna här ovan(eller på förra sidan, blev det tydligen...), så ser man att det är klart att man ska hojja även på vintern!:) Fasen va läckert!:tummenupp

Ursäkta en dum fråga, men har det försvunnit en massa inlägg? Om inte jag är ute och cyklar(och det vore ju inte första gången) så var vi på sidan 850 sist jag tittade och nu helt plötsligt är vi på sidan 848?:confused: :va :va

Ursäkta en dum fråga, men har det försvunnit en massa inlägg? Om inte jag är ute och cyklar(och det vore ju inte första gången) så var vi på sidan 850 sist jag tittade och nu helt plötsligt är vi på sidan 848?:confused: :va :va

Hrm, ja, du skrev det själv där...:D

Det kanske är nån såndäringa moderat...nånting som inte tyckte om vårt rosa snack där för nån månad sen... :va Då lär det ju ha rykt ett och annat inlägg!:D

Du får inte som du vill. PuNcKt!!!! Klart du ska hojja i sommar!:tummenupp
Och när man ser bilderna här ovan(eller på förra sidan, blev det tydligen...), så ser man att det är klart att man ska hojja även på vintern!:) Fasen va läckert!:tummenupp

Bra Shooter, du har fattat vitsen.

1: Se till att Yasha ska köra hoj, hon får gärna köpa min totalrenoverade Husa billigt :tummenupp

2: Att köra idag var nog det roligaste jag gjort sedan jag tog hojkortet 2005, att köra på gatan är väääldigt överskattat just nu enligt mig. Förra året hade jag bara roligt på bana, funderade alldeles för mycket när jag körde vanlig gata och i år hittar jag just nu ingen som helst motivation att sladda runt på en Husa. (Skulle vara en -09 FE450 då :yoparty )
Visst, hojen kostar inget att äga men det känns bara fel att ha en fräsch -05:a stående för att bara rulla en 10h per säsong.

Nä, då får Slynan trevligare hos någon som kan utnyttja henne :rofl

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...