Skriv-vad-du-vill-tråden

Ja Yasha var GLAD nu !!! :tummenupp :)

Är proppmätt av kakor,bullar o tårtor.....ja för det kanske inte räcker med EN tårta....så mamma hade typ TRE o då måste ju jag smaka på ALLA..........faktiskt!

Ibland undrar man hur det kommer sig att man låter barn ha så'n makt över en?!? :va Jag stannar hemma och plågas av Melodifestival ikväll, istället för att tacka ja till ett erbjudande att följa med ut och supa skallen av mig tillsammans med trevliga människor! :gnissla

Så kom jag ju på, att om några år bor hon inte kvar hemma och då kommer jag ångra de där gångerna jag gick ut istället för att sitta hemma med dottern och så ska jag vara glad för VARJE lördag som går som hon väljer att vara hemma med mig istället för att gå ut och supa med sina polare. :brinnerup

Så, nu ska jag sluta att gnälla och vara GLAD för att jag får stanna hemma och se på Melodifestivalen! :lol

:rodnar

Dessutom ska du vara glad att hon inte ville flytta ner hit. Jag skulle kunna se din min när någon av mina singelpolare hälsar dig god morgon en valfri söndag :brinnerup

För övrigt samma gäng som en gång i tiden besudlat din lägenhet

Dessutom ska du vara glad att hon inte ville flytta ner hit. Jag skulle kunna se din min när någon av mina singelpolare hälsar dig god morgon en valfri söndag :brinnerup

För övrigt samma gäng som en gång i tiden besudlat din lägenhet
Jo, du har sagt att de gillar dem unga... :mad:

Min lägenhet har en gammal tant bott i och den är helrenoverad, så besudlingen lever nog bara kvar i tanken. Fast... vi kan nog fixa det också. Chateau Bizarre vs Jehovas... :rofl

Äh, säg som det är, DU gillar det...
Tror du laddar ner för fullt för o terrorisera oss andra på skidresan sen..:mad:

Och det ska komma från snubben som sitter och gormar "Jag är fångad av en stormvind" när han är ute med spettan !:arsele

Åldern är inte det viktiga, sist var det tydligen 45kg med skolböcker som gällde :tuttar
Vilken tur, då går hon säker. Hon är 175 cm lång och passerade 45 kg för ett bra tag sedan. :näsblod

Om inte annat, har hon en mamma som passerat det strecket med råge och som dessutom slår hårt. :gnissla

Vilken tur, då går hon säker. Hon är 175 cm lång och passerade 45 kg för ett bra tag sedan. :näsblod

Om inte annat, har hon en mamma som passerat det strecket med råge och som dessutom slår hårt. :gnissla

Vad är det för tjejer dom jagar om dom ska väga 45 kg med skolböcker. Mellanstadietjejer eller :brinnerup

Eller vänta nu :fattartil dom jagar dvärgar :rofl

Vad är det för tjejer dom jagar om dom ska väga 45 kg med skolböcker. Mellanstadietjejer eller :brinnerup

Eller vänta nu :fattartil dom jagar dvärgar :rofl
Personligen är jag glad att de jagar med konstiga/udda ideal, oavsett definition, för då slipper vettiga/vanliga tjejer bli drabbade. :brinnerup

(Förlåt, Frisen, men det måste vara något fel i huvudet på de där snubbarna)

Jag kan lugnt konstatera att det mesta stämmer in på det gänget......
Största nackdelen är att bristen på spärrar även speglar deras sätt att framföra en hoj på. Det kan gå undan ibland om man ska uttrycka det milt.

Jaja. nu är det dags att bege sig ut i brötendurons mecka Rosenholm och se vad dubbdäcken går för.

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025