Duccatiföraren har ju skyddutrustning! Kan inte vara grek![]()
Kunde dom inte filmat gixförarens kallingar efter bombrepan...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Duccatiföraren har ju skyddutrustning! Kan inte vara grek![]()
Men som sagt, jag kan ju inte ens köra hälften så fort så jag ska knäppa läpp.![]()
Nej.. Gör som jag. Kasta så mkt skit som möjlig medan det är vinter! Nu kan ingen kontrollera mina skills!
Fast ärligt, de är ju sjukt mkt snabbare än vad jag är.. MEN jag kör betydligt nämre min förmåga, och det var vad som skrämde mig..
Killen på xxxx (som blev filmad) körde ju faktikst rätt snyggt, även om det var vårdlöst fort. Men han på xxxx (som filmade) var ju lååångt över sin frmåga. Katastrofala spårval, vingligt och ryckigt, konstigt på gas mitt i kurvorna och förmodligen skräckslagen själv men för tuff för att bli frånåkt av polaren!
Dessutom tycker jag att han var vårdslös med koppling och växlar?

Kanske hade en växellåda från en HD![]()
Peace man!!! PEACE!!!![]()

Och då går det så här illa: 0:59 in i klippet, omkörd och frånkörd. Sen slår det tydligen slint i hjärnan. [YOUTUBE-ID]vAoeJUKg36g[/YOUTUBE-ID]Ja, jag vet. Klippet är gammalt. Men i den här långa versionen framgår upprinnelsen tydligt.En sämre förare försöker hänga med en bättre. Ser man tyvärr allt för ofta även på bulten![]()
Snubben på Duccen?
Det är väl på Suzukin kameran sitter? Läskigt nära avåkning några gånger...

Fast ärligt, de är ju sjukt mkt snabbare än vad jag är.. MEN jag kör betydligt nämre min förmåga, och det var vad som skrämde mig..
Killen på xxxx (som blev filmad) körde ju faktikst rätt snyggt, även om det var vårdlöst fort. Men han på xxxx (som filmade) var ju lååångt över sin frmåga. Katastrofala spårval, vingligt och ryckigt, konstigt på gas mitt i kurvorna och förmodligen skräckslagen själv men för tuff för att bli frånåkt av polaren!
Han utmanade verkligen fästet tycker jag. Bromsade dessutom med koppling inne flera ggr när han bromsade på sig in i böjarna.
...tur att jag ska på broms och kurvkurs i Det enda som gör dem snabba är väl att det ekar i huvudet och de sitter på hojar som klarar har bra bromsar och grepp i däcken.
Killen på xxxx (som blev filmad) körde ju faktikst rätt snyggt, även om det var vårdlöst fort. Men han på xxxx (som filmade) var ju lååångt över sin frmåga. Katastrofala spårval, vingligt och ryckigt, konstigt på gas mitt i kurvorna och förmodligen skräckslagen själv men för tuff för att bli frånåkt av polaren!
, det låter som du är en "antiducati" och mest ville klanka ner på märket, men det blev fel då du berömde den föraren istället..
Och garanterat så låter inte en Ducati så där, det är radfyra för hela slanten..Skulle kameran suttit på duccen skulle nog filmen sett likadan ut. Det brukar vara lite ryckigt och skakigt när det börjar gå fort. Och vad gäller spårval så kan dom vara väldigt olika från förare till förare utan att för den skull skilja sig i tid.
I mina ögon så ser dom mycket snabba ut och skulle det faktum att dom ger på mycket gas med hyfsat nerlägg få mig att tro att dom är rejält snabba på bana med.
Ehh..tror du har flera fel i dina påståenden..det är ju filmat FRÅN suzukin..båda kör ju galet fort, sneddar i skymda kurvor..och varför skulle Ducceföraren(el suzuki)föraren vara sämre, det låter som du är en "antiducati" och mest ville klanka ner på märket, men det blev fel då du berömde den föraren istället..
Och garanterat så låter inte en Ducati så där, det är radfyra för hela slanten..
Nåja sådant här är inget att ta efter ialla fall om man tycker om att fira födelsedagar, både egna o andras..
Duccatiföraren har ju skyddutrustning! Kan inte vara grek![]()

wtf va stoppien bra för :S
Precis.
Skjutsade en grekiska för ett par år sen,åkte Boge,och när vi kom fram till Vaxholm ryckte hon av sig hjälmen.
Va,knäppte du inte hjälmen frågade jag.
Nä,haha,sånt skiter vi i i Grekland sa hon glatt![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |