![]()
Dom tycker jag är coola som fan
Akra-rör som är svincoola faktiskt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
![]()
Dom tycker jag är coola som fan

Hejsan,
Hur många mil kommer ni på full tank?
Hejsan,
Jag har funderat på detta hela förra säsongen då jag började köra min RSV 1000 R -06:a med Leo Vince Slipons och PC3:a. Jag kommer alltid i snitt 14-16 mil på varje tank och direkt därefter börjar den gula reservlampan blinka och sedan lysa inom några mil. Jag tankar därför direkt då reservlampan börjar blinka, för att jag inte vågar chansa på hur lång jag kan köra på reserven. Det ska tydligen gå i ca 17 l i RSV-tanken varav 4 liter ska vara reserv? I så fall drar min hoj 0,86 / mil om jag tankar vid 15 mil, då borde jag ju kunna våga köra lite drygt 19 mil totalt inkl reserven innan nästa tankning kan man ju tycka![]()
Med andra ord, jag tycker inte jag gör annat än hänger på Statoil och tankar, det är alltid jag som måste stanna till och tanka först när jag är ute och åker med polarna på Sporthojj som exempel.
Så hur långt kommer/vågar ni köra (utan skjuts & packning) på full tank innan ni måste tanka?
![]()
Hejsan,
Jag har funderat på detta hela förra säsongen då jag började köra min RSV 1000 R -06:a med Leo Vince Slipons och PC3:a. Jag kommer alltid i snitt 14-16 mil på varje tank och direkt därefter börjar den gula reservlampan blinka och sedan lysa inom några mil. Jag tankar därför direkt då reservlampan börjar blinka, för att jag inte vågar chansa på hur lång jag kan köra på reserven. Det ska tydligen gå i ca 17 l i RSV-tanken varav 4 liter ska vara reserv? I så fall drar min hoj 0,86 / mil om jag tankar vid 15 mil, då borde jag ju kunna våga köra lite drygt 19 mil totalt inkl reserven innan nästa tankning kan man ju tycka![]()
Med andra ord, jag tycker inte jag gör annat än hänger på Statoil och tankar, det är alltid jag som måste stanna till och tanka först när jag är ute och åker med polarna på Sporthojj som exempel.
Så hur långt kommer/vågar ni köra (utan skjuts & packning) på full tank innan ni måste tanka?
![]()
Hejsan,
![]()

Nån som lust att "låna" ut ett regnummer till en mille r årsm 01-03? Vill kolla upp försäkring nämligen. Pm går bra.
Har dock förståelse om man vill låta bli också![]()
Blocket är din vän : http://www.blocket.se/vi/19521555.htm?ca=20_s
Hur i h-e kunde jag missa att de skrivit ut regnumret i annonsen, har ju kollat på den hojen några ggr redan....Tack för påminninlsen i.a.f
Edit: 930 spänn för SMC halvförsäkrat. Låter okej. Är 23 år, tog kortet -07.
Det vanliga, kicka på däckenska kika på en RSV-R 05a i helgen, nåt speciellt man ska tänka/kika/känna på?
haha ja det låter ju inte så jobbigt att kolla upp.
månad, ½-år eller helår ?
Nja, jämför man med en nyare japs-fyra så kan den kanskehaha ja det låter ju inte så jobbigt att kolla upp.
RSVn har inga konstiga ljud eller så för sig som är normala?
tänker på växellådan på min gamla VTR som ska låta som den håller på att rasa när som tillexempel![]()
I månaden för SMC, ej avställbar.
Vill jag ställa av kostar det 1700 spänn i månaden hos Folksam. 1120 spänn om jag inte vill kunna ställa av. Garageförsäkring skulle kosta 450 kr.
Kom på att jag har lite pryttlat till mille -99 och -00 till övers,
för er som undrar så är det dekaler i påsen och plastbiten som är röd är flong ny,sidokåpa repad o ful ,, tror fotpinnar är ok för användning,, vad sägs om 600:- för allt + frakt ?
för er som är intresserad så kan jag skicka bilder med högre upplösning.
försiktigt med varmluftpistol funkar bra ,, eller en fön.
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!