VBK
Mas.
Är det bara jag som undrar varför överhuvudtaget finns nått som heter moderatorer på SH

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Tycker det är många trådar där gränsen för vad man bör och får uttrycka ofta överskrids tidigt, men ingen moderator bryr sig nämnvärt.
Jo det kan ju vara lite sommarsaknad och för mycket häckande på SH som triggar det men vissa trådar får en riktigt bitter smak tidigt men överlever ändå. Och då menar jag inte elakheter och påhopp med glimt och ironi.
Kanske bara jag som är känslig därför frågan.
Som nån skrev ovan, rapportera inlägget så granskar vi och tar bort/bannar/varnar om det behövs.

Kan inte PMa alla moderatorer som känner sig trampade på tårna ta det internt
Ni vaknade i alla fall, även en tidig Lördagsmorgon![]()
nu !Hade du mitt morgonhumör,skulle du![]()
![]()
nu !

Känns lite tråkigt att det bannas för vissa saker som skrivs i skämt mellan två personer och att vissa kommer undan med exakt samma sak om och om igen. Men det är ju bara min personliga åsikt.![]()
Fast det kan ju vara svårt att veta om det är en kompis eller om det är ett nätpervo som skriver :ligga åt dig.
Samma sak om någon skriver "Hörrö ditt jävla grottmongo, du kan ju inte ha rosa backspeglar på hojen" hur ska man kunna veta att det är han som skrev det som har lackat speglarna rosa på kompisens hoj som ett skämt.

PMS?Sant, men jag känner bara att om nån skriver ligga till mig så tar jag det som ett skämt och försvarar mig själv därefter. Tycker inte det är hela världen. Men jag tar nog aldrig så hårt på saker så det kanske är därför. Jag förstår till viss del oxå...jag e bara jävligt tjurskallig idag och ville gnälla lite.![]()
Operatörerna gör ett bra jobb, när dom väl gör detMig veterligen gör alla, utom Swedie, det vid sidan om, när dom har tid helt enkelt. Och det skrivs ju hundratals trådar och tusentals inlägg, i många olika forumdelar varje vecka, som Sportbike skrev, svårt att hålla koll på allt!
Men visst skulle SH inte ta skada av lite mer upprensning ibland kanske. Och framför allt, lite mer förklaringar på varför saker å ting tas bort, eller folk bannas.
PMS?
Jag tror många tjejer (dvs dom som inte är här enbart för att få k*k) skräms bort av allt jävla :ligga å inte alls förstår det roliga i det. Det ska ju trots allt vara ett förum för alla som kör sporthoj, motard, SF mm, inte nån klubb för inbördes beundran och interna skämt som bara skrämmer bort folk.
Saken är den att jag är en skämtsam person, men jag får väl dra ner på skämten och bli lite allvarligare antar jag.![]()

Det ska ju trots allt vara ett förum för alla som kör sporthoj, motard, SF mm,

|
Márquez obeveklig i Misano
Misano gav Márquez hans fem... |
|
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången