Sticker ut hakan och väntar....

• Thread starter Thread starter VBK
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Tycker det är många trådar där gränsen för vad man bör och får uttrycka ofta överskrids tidigt, men ingen moderator bryr sig nämnvärt.

Swedie införde ju en liten funktion för att få "allmänheten" att hjälpa till att få folk att tänka till eller vad man ska säga "dåligt/bra" knappen, har inte sett någon använda minus änn (finns väll troligtvis men så pass lite så jag har missat alla) faktiskt så om den används mer frekvent förstår kanske vissa att de är över gränsen och lugnar sig, bra knappen används mycket men vågar folk inte klicka dåligt för att det syns vem som röstat eller vad? :gnissla aja

Swedie införde ju en liten funktion för att få "allmänheten" att hjälpa till att få folk att tänka till eller vad man ska säga "dåligt/bra" knappen, har inte sett någon använda minus änn (finns väll troligtvis men så pass lite så jag har missat alla) faktiskt så om den används mer frekvent förstår kanske vissa att de är över gränsen och lugnar sig, bra knappen används mycket men vågar folk inte klicka dåligt för att det syns vem som röstat eller vad? :gnissla aja

Jag antar att Swedie har konstruerat systemet så att endast han kan se vem som klickade på vem.
Jag tror inte att han skvallrar heller. :D

Nu tryckte jag minus på ditt inlägg, men sen när jag skulle kolla vilka som röstat så stod det att inget var registrerat :va

Edit: Nu syntes det :hihi

Undra hur många som fått pm med arga ord pga den delen av funktionen?

btw elakt att trycka minus på mig, nu kommer ja ju bli bannad direCKt. :gråta

Undra hur många som fått pm med arga ord pga den delen av funktionen?

btw elakt att trycka minus på mig, nu kommer ja ju bli bannad direCKt. :gråta

Jag hade ingen aning om att man kunde se vilka som tryckt vad, så jag var tvungen att testa :hihi

Du kan trycka minus på mig om du vill, så det jämnar ut sig :)

Tråden är stängd (inte av mig, men med rätt då den spammades sönder).

Vill bara tillägga att jag söker moderatorer som är ej så aktiva och synliga utåt, och som har god moral och etik som kan tänka sig lagom högt till tak i diskussioner.

PMa.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...