Till TS, tror du själv är en stenkastare och hatar polisen. Därav letar du fel hos vanliga människor ( polisen)..
Jäkligt lustigt. Jag är brandman, och min yrkesgrupp är som du säkert förstår inte helt skonad från de snorungar som sysslar med sådant.
Är du polis? I så fall hoppas jag du inte har kvar jobbet länge med din inställning.
Då måste jag få berätta en händelse..
Var,när och hur kommer jag aldrig o berätta.
Jag har har varit med om en,två kravaller live( jag på den goda sidan)
När man får spott,kulor,molotovcoctails, järnrör mot sig, då är det lätt och tappa humöret jag lovar.. Då vill man skada den som gör så mot en, spelar ingen roll vilken utb du har. Alla människor har en gräns, i mitt fall då slog man för och skada dessa individer. Du ville verkligen skada dom, då dom försökte ta ditt liv..
Då tillsägelser inte hade någon mening, dom lyssnade bara med våld..
Det jag vill säga är att om polisen sa apjävul( med dygns av stenkastning)
"råkade klämma ur sig ett dumt ord" är fullt förstående..
Ni som inte varit med om något liknande, ni vet inte vad ni talar om.. Man måsta tagga upp sig innan uppdraget så man är taggad..
Nu såg jag att du listade "bygg" som yrke. Vad gjorde du på den "goda" sidan på kravallerna? Varför slogs du över huvud taget?
Polisen borde ha gripit dig tillsammans med allt annat pack som slåss på våra gator.
"Tagga upp sig innan uppdraget". Kom tillbaka till jorden nu, du är inte Carl Hamilton och du ska inte ut på uppdrag. Det är just sådana individer som måste "tagga upp sig" på det där sättet som inte borde vara poliser,
Suck.
Last edited: