Är detta okej? Polisen kallar utlänningar för Apejävel.

Status
Ej öppen för fler svar.
Överlevde du?

Det kunde lika gärna hänt vart som helst.

Med lite tur kan du nog lista ut själv att jag överlevde :tummenupp

Klart att det kunde vara vart som helst men nu va det inte det.

Så om du blitt rånad på västra hamnen skulle du hata västra hamnen då?

Vem har sagt att jag hatar Rosengården? Sa bara att det händer mycket skit där!

Last edited:
Jag tycker att invandrare/nysvenskar eller vad ni vill kalla dom skall till största delen forma sig och anpassa sig efter Sveriges lagar/normer och inte tvärtom![/QUOTE]

Jag håller med dig .Jag tycker att det ska vara en anpassningstid som gäller .
Du har 2 år på dig å lära dig språket .därefter ska du ha ett fast eller åtminstone ett deltids jobb.
Samt på 5 år ska du inte få äns ett enda parkerings bot .har du klarat allt detta då kan du få svenskmedborgarskap.

Men det är inte upp till mig å fastställa detta ,,detta är inte mitt jobb det finns redan folk som får betalt för detta å dom heter politiker

Pustar ut vettefan om jag gör men som jag redan har sagt så kan jag förstå att frustrationen växer när polisen/brandkåren/ambulans.. ideligen får åka ut till invandrartäta samhällen och möts av glåpord stenkastningar brinnande gator och upplopp.

Tjejer som kallas hora våldtagna nerslagna av ett helt gäng med grabbar, mörda sin egen dotter/syster Hedersmord :3freak näh

Det här är inte Sverige det är inte ett svenskt beteende :( är det så jävla illa att leva här så "ni" måste visa eran frustration på detta sätt så varsegoda att sätta er på ett plan till erat hemland :mad:

Våra egna svenska rötägg skulle vi också gärna skicka iväg men där har vi inget val det packet måste vi ta hand om, men att fylla upp våra fängelser med människor från andra länder *suck*

Nu känner jag att jag inte vill posta mer i sånna här Svenne vs blattetrådar det ger mig bara negativ energi och jag framstår säkert som en rasist.

Last edited:
Säger inte att jag inte kanske har sakt N-ordet nångång eller S-ordet ,Men jag skriver inte det i en massa trådar så folk kan se va jag känner å tycker.Eh skitsamma det är bara min åsikt...

Om du menar neger med n-ordet så vet du lika väl som jag att det används som vilket ord som helst bland de flesta invandrare men inte lika ofta bland svenskar.

Mina barn blir inte heller helsvenska men jag ser absolut ingen fara med det. Har man rätt inställning är jag helt övertygad om att man som invandrare el 2 gen invandrare blir bäst bemött i världen här i Sverige. Åk till östblocket eller nåt mellanösternland och jämför så får du se.

Svarar på trådstartarens fråga....JA det är okej, enl mej så brister det förr eller senare....poliser är människor. Bor ju själv mitt i våldet så jag vet.
Men det är politikernas fel. Har man x-antal brott på ett och samma ställe så bör man göra nåt åt det....tyvärr funkar det inte så. Vågar man gå ut på kvällen?? svar = nej....är det fel? svar = JA. Konstigt att man har den inställningen som poliserna har.

Har full förståelse för att polisen har tröttnat på drägget i Rosengård
och kläcker ur sig saker som inte passar sig i tv.
Problemet är inte vår poliskår, utan vår alltför generösa attityd mot
våra fridlysta "importproblem".

Rajjt ånn!
Bussa Mavve på de.
:tummenupp

Han sparkar ner dom DirekCt :nicka

Mavve borde faan ha en egen smiley :pryla och sen en smiley som dunkar ner andra smileys :mattias

Hittade dom här
freesmiley.php

freesmiley.php

Röstar på den sista :mavvepryla :tummenupp

Last edited:
tycker bara det e fel att folk kan bete sej hur fan som helst utan att polisen kan/får/vågar göra nånting. skulle en polis av misstag röra vid en bråkstake med sin jackärm eller liknande så blir han ju tjänstledig o så ska det va utredning.. :3freak
[YOUTUBE-ID]MEwJJzIUR1g[/YOUTUBE-ID]

Det är ju inte smart att spela in detta, sedan lämna in det som bevis...

Undrar vad dom tänkte när dom upptäckte misstaget?

"shit pomfritt?"

:D

Man måste sätta det i sitt sammanhang tycker jag, om man är stressad och rädd finns det oftast en tendens att skämta bort rädslan. Så "hallonsaft" var det nog inte att jobba på rosengård.

Då måste jag få berätta en händelse..
Var,när och hur kommer jag aldrig o berätta.
Jag har har varit med om en,två kravaller live( jag på den goda sidan)
När man får spott,kulor,molotovcoctails, järnrör mot sig, då är det lätt och tappa humöret jag lovar.. Då vill man skada den som gör så mot en, spelar ingen roll vilken utb du har. Alla människor har en gräns, i mitt fall då slog man för och skada dessa individer. Du ville verkligen skada dom, då dom försökte ta ditt liv..
Då tillsägelser inte hade någon mening, dom lyssnade bara med våld..

Det jag vill säga är att om polisen sa apjävul( med dygns av stenkastning)
"råkade klämma ur sig ett dumt ord" är fullt förstående..
Ni som inte varit med om något liknande, ni vet inte vad ni talar om.. Man måsta tagga upp sig innan uppdraget så man är taggad..

Till TS, tror du själv är en stenkastare och hatar polisen. Därav letar du fel hos vanliga människor ( polisen)..

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026