Bankörning/Roadracing

Gelleråsen 9 juli låter kanon. Skall vi spika det datumet eller?
Mantorp vore najs, men problemet är att jag kommer vara lätt fysiskt och ekonomiskt utmattad efter andra aktiviteter under valborgsmässoafton,

Funkar inte i juli för min del.
Har skickat in anmälan för Mantorp :tummenupp häng på här nu gubbs and boys:yoparty

Känns som det kanske vore en bra investering för min del att lägga lite tid på en sån där kurs innan nästa fartfyllda sommar :tungan

Någon mer som funderar på smc-kurs ??

Känns som det kanske vore en bra investering för min del att lägga lite tid på en sån där kurs innan nästa fartfyllda sommar :tungan

Någon mer som funderar på smc-kurs ??

Väl investerade pengar, dessutom jävligt skoj!!
Blir nog inte bara en, blir nog flera :tummenupp

MotoGp 2009 på Harry's

Doller har fått i uppgift att kolla med bröderna som driver Harry's(känner dom), om det skulle vara möjligt att se MotoGp där!
Om dom har Viasat Motor förstås, men det hoppas vi!
Vilka skulle vara intresserade av detta??

Doller har fått i uppgift att kolla med bröderna som driver Harry's(känner dom), om det skulle vara möjligt att se MotoGp där!
Om dom har Viasat Motor förstås, men det hoppas vi!
Vilka skulle vara intresserade av detta??

Det låter ju ganska taget. :D
Är ju ett j*¤|a anus att man fått tillbaka Eurosport hemma samma stund som Moto-GP flyttades till Viasat Motor...
:(

Det låter ju ganska taget. :D
Är ju ett j*¤|a anus att man fått tillbaka Eurosport hemma samma stund som Moto-GP flyttades till Viasat Motor...
:(
Lugn Tobbe!! :) Superbike går på Eurosport så va int bitter nu!
1 mars börjar det. 14 mars missar jag är i thailand då :cool: wonderbaart ändå!. jag är på.

ang MotoGP på Harry´s...

Som Perra skrev tidigare så har vi planer på att fråga ägarna till Harry´s om de kan visa lite Moto GP under några tillfällen när säsongen på allvar drar igång.
Jag vet inte om Harry´s har speciella avtal där de måste visa en massa fotbollsmatcher men jag tänkte göra ett försök. För att det ska vara så seriöst som möjligt vill jag bara veta hur många som är intresserade i vårt närområde (KFV regionen). Anmäl intresse här på SH!!!

Last edited:
MotoGp på Harry's

Vi som redan visat lite intresse är(om det skulle bli något):

1. Jag (Perra72)
2. Doller
3. Eniac
4. Nitro
5. WEST
6.
7.

Fortsätt gärna fylla på...

ajajaj...

Jag har väldigt dåliga nyheter! Harry´s har tydligen stängt på söndagar nuförtiden. De stängde för ett par veckor sedan, det gick tydligen inte ihop sig. Vi får väl hitta på något annat helt enkelt...

*/ ?>
Back