Bankörning/Roadracing

har inte han dubbla akra pipor?? det är ju i så fall inte orginal för 5 öre. dubbla pipor kom väl först 04 om jag inte missminner mig totalt. Är inte regeln om orginalsystem just till för att slippa allt dividerande om att " min hoj låter inte för mycke" samt att slippa mäta hela tiden.

Herr messescmitt dånar in här med en länk ang. Haga Replica :mattias

Sen är ju frågan om Tobs är en äkta Haga eller om det är en Replica Replica:D

Men jag tycker nog ändå att det borde vara svårt att just gå efter originalsystem med tanke på de variationer som finns, bättre i så fall med ljudnivå. Eller skall det kanske vara "originalliknande" system?

/R

@ tob: Vad var det för regelvidrig hoj som fick köra? Jag var en av besiktarna så ett klargörande vore uppskattat.

Ähh, det var väl inte så farligt, det vara ju bara det att när argumenten tröt, så började man klaga på mina kraschisar, när det stod en R1:a 50 m bort som definitivt inte skulle ha gått igenom SBP som den såg ut. Argumentet att det var lite mindre saker som saknades köper jag inte alls. Antingen är det godkänt eller inte. Så hade man bara hållt sig till att mina akror inte var godkända så hade det väl inte varit nån stor sak. Det är förresten fortfarande inte nån stor sak, svågerpolitik kommer vi att få leva med i all tid.
Därmed är jag färdig med den här diskussionen.
mvh /T

Därmed är jag färdig med den här diskussionen.
mvh /T

Så tar en man en motgång, :tummenupp :tummenupp jag tycker också att vi lägger den har diskusionen på hyllan och går vidare.
Jag har nytt gummi bak nu så var ska vi åka, det inte mycket kvar på semestern nu så nu måste vi väl klämma hoj lite.

Ingen mer bankörning på g...skrev precis upp mig på reservlistan till SHK med SMC på Sviestad nästa Lördag(23/8):)
Kan bli en sväng upp till Gelleråsen veckan innan oxå(SDK el SMC):tummenupp

Blir de nån sviestad körning imorrn för er?

Anmäld men tvekar...gillar inte dom kraftiga väderomslagen som är nu:rolleyes:
Blev bara tex ett hyfsat torrpass i Onsdags på Gälleråsen:huvet

Fast det är klart, blir det några flera som hakar på så...såg att det fanns 7st platser kvar just nu:) Åker isf 7:00 från Shell:tummenupp

Last edited:
hur gick de å köra idag???

Blev en kanondag:tummenupp
Visserligen tappa jag lamda-pluggen lagom när grabbarna kom ner, typiskt!!
Hade då fått upp hyfsat bra tempo, var påväg ikapp en 999:D
Fick som tur var hjälp av Tuggis & Rolle, vi drog till Biltema!!
Sen fick jag två pass till, tack för hjälpen grabs:bow

Någon som är sugen på att åka ned till Linköping och köra lite i morgon? Jag har en biljett över som inte kommer användas innan årets slut som skänkes till högstbjudande. Alla bud är välkomna så länge det inte handlar om sexuella otjänster. :D

Någon som är sugen på att åka ned till Linköping och köra lite i morgon? Jag har en biljett över som inte kommer användas innan årets slut som skänkes till högstbjudande. Alla bud är välkomna så länge det inte handlar om sexuella otjänster. :D

Jag tar den direkt.... halva priset. Ska ner i morgon åker ca, 15,00

WEST och ABS=Tuggis

Jag tar den direkt.... halva priset. Ska ner i morgon åker ca, 15,00

WEST och ABS=Tuggis

150:-
Gåing första.
.
.
.
Gåing andra.
.
.
.
Gåing tredje... Såld till skäggige herrn med den gula Hondan.
Mötas upp vid shell strax före 15 då?

Biljett? När var hur? Berääääätta

Efter att ha jobbat som funktionär vid RR-arrangemang på sviestad har jag tagit biljetter till LMS trafiksäkerhetsdagar som betalning. Insåg nu att jag förmodligen bara kommer åka en gång till i år, och jag har två biljetter, m.a.o en över.
Annars är det inte såååå sweinigt dyrt att köra. Kostar 300:- för en icke-LMS medlem.

Börjar 16.30 och slutar 20.00.

Mer info finns här :
http://lms.se/web/_pages/index_sektion.asp?NodeId=4&PageId=1&SektId=86

Last edited:
Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion