Bankörning/Roadracing

Första dagen på bana, det var faktiskt ganska skoj :)
Det tål att upprepas tycker jag.

Rolle du missade Mcdonalds, vi stog i vid kassan när dom rånade stället nu ikväll :P

Ni spöade väl skiten ur rånarna? =D

Det var roligare och svårare än jag trodde att köra på bana. Kommer garanterat att bli fler gånger nästa år. Nån mer som är på att jobba för fribiljetter? :D

Jag & Andreas(omega3) kör på Gelleråsen imorgon med Ducceklubben:tummenupp
Utan db-killers = bullerdag:D

Jag & Andreas(omega3) kör på Gelleråsen imorgon med Ducceklubben:tummenupp
Utan db-killers = bullerdag:D

Alla japs med orginal gör vågen :hihi Utan db-killers = bullerdag:Bugar

Fan jag vill också åka på Gelleråsen, kan inte du säga att jag igentligen åker Ducati annars.

Fan jag vill också åka på Gelleråsen, kan inte du säga att jag igentligen åker Ducati annars.

Kan få åka istället för mig:gnissla , det regnar ju för fan:huvet
Sitter å avvaktar om jag ska ge mig iväg eller inte...SMHI, skriver en sak, blir nått helt annat:mad:

Köra bana gav mersmak:D , tänkte mig till Sviestad i morgon.
Någon som hänger på?

Hur gick det att köra på gelleråsen perra?
Kom ni iväg?

Det var regn på hela vägen till Gelleråsen och de två första passen, men sen var det riktigt bra och torrt på banan! Det var verkligen kul att köra på bana. Kommer garanterat att köra mycket mer! Synd att du inte kom Perra! Skitkul!

Hur gick det på Sviestad igår då? Hur många blev ni som åkte ner?

Nästa år så ska jag ha skaffat en egen kamera så jag kan fota mer men än så är det långt kvar....:)

Vill bara påminna om att det ikväll 24/9 är sista kvällskörningen på Sviestad för den här säsongen. Enligt SMHI skall det bli 14-15°C och sol, dock börjar det skymma ganska fort så vi försöker komma igång så tidigt som möjligt, Café Racer har öppet som vanligt.

*/ ?>
Back