Pips
Guest
Ville bara tipsa om att man kan ladda hem betan för nya Windows 7 på ms hemsida. Blåste om min laptop igår, från vista till win 7. Datorn blev rejält mycket snabbare, win 7 är vad vissta skulle vArt från början! Mvh från min iPod touch...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ptja, det är väl i princip Vista SP2, men man ville komma bort från namnet, så... ;-)
Skrivet från min laptop som kör Ubuntu,
Jasså? Visst är det byggt på Vista men visste inte att det var samma sak.
Dem jag har pratat med har gillat win7 och de flesta har varit ganska trötta på vista men vad vet jag.
Naturligtvis är det inte samma sak - de har gjort underverk med skalet.![]()
Men under huven har de i princip bara gjort vad de borde ha hunnit med i Vista innan det släpptes (som exempelvis att fixa den "trasiga" minnesanvändningen som gjorde att systemet behövde 1,5-2GB minne för att uppföra sig någorlunda vettigt).
ni som kör 7:an får gärna skriva vad tycker här och ev. problem som ni upptäckt.
Har inte upptäckt nåt alarmerande än, tvärtom, har fått igång en del gammal hårdvara som det var problem med i Vista till och med.
Avast funkar med Windows 7 då jag provade för ett par veckor sedan.
Är 7:an gratis för de som redan har Vista eller är det bara en beta-version som är tidsbegränsad??![]()
Är 7:an gratis för de som redan har Vista eller är det bara en beta-version som är tidsbegränsad??![]()
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller
Allt om MC åkte till Malaga... |
|
|
IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras
EURO MOTO ersätter inte IDM... |
|
|
Galfer skärper greppet om racing
Pressrelease från Galfer: ... |