Några stackars små brudar med pepparspray?
Oj, vogge, välkommen upp till Stockholm någon dag...
Här har vi tjejgäng från förorterna som rånar andra tjejer, äldre och ibland även killar/män. Det vore ju toppen om de fick pepparspray också!
Ökar man tillgängligheten till pepparspray så får ju även lösker man tag i det. Vad är då nästa steg? Ska kvinnor få bära rosa pistoler för att värja sig mot våldtäktsmän med pepparspray?
... och för sakens skull - man får inte bära luftpistoler på allmän plats heller.![]()
Hehe de var ju lite kul sagt jag är ju faktist inte i stockholm så mycket så jag har ju inte fightats med gangster tjejerna. här omkring är alla flickor snälla
Men varför springer inte sthmls gangster brudar runt med luftpistoler då för de är lagligt om de är 18 fast inte på allmän plats!! men dessa är ju outlaw så de bryr sig inte. jag tror att en http://www.hobbex.se/p/productmenu,41.59.61/pid,2843/t/product.htmlger mer respekt i en mörk gränd en vad en lite flaska pepparspray gör?
Som sagt, det ska vara en riktig idiot till polis som burar in hans flickvän för innehav av pepparspray i syfte för självförsvar.