Vampyrtrollet
Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Bäst det!![]()
![]()
![]()
*fniss*
Inte vara sån nu..
Men det klart.. För mig är ju inte det så jobbigt med måndag.. Ledig igen på onsdag ju.. hehe
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bäst det!![]()
![]()
![]()

äntligen måndag igen.. *asg*

Bäst det!![]()
![]()
![]()
Jag är på, hatar MåndagarSHOOTER! Ska vi bilda "HATA MÅNDAGAR KLUBB"? Några fler som vill vara med?![]()
Nä nu j.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Och där kom du också...![]()
![]()
![]()
SHOOTER! Ska vi bilda "HATA MÅNDAGAR KLUBB"? Några fler som vill vara med?![]()
Jag är på, hatar Måndagar![]()
Ska vi bilda viälskarmåndagarklubb????
Det är kul med måndagar... Man har nya utmaningar att se fram emot osv osv osv osv...![]()
Eeeee du koooompiiiiz... Inte bli så arg nu va...
*KRAAAAAAAAAAAAAAAM*
Javisst! Måndagar är bra. En hel vecka att fylla med kul saker framför sig![]()
Underbart! Vårt mål (förutom världsherravälde, givetvis!) är globalt avskaffande av måndagar!![]()
![]()

Javisst! Måndagar är bra. En hel vecka att fylla med kul saker framför sig![]()
Kram kram!
Jag har hellre en hel helg att fylla upp med kul saker framför mig...![]()
![]()
Äsch då..
Det är nice med måndagar..![]()
![]()
![]()
Precis.. Det är helt underbart.
Men helgen är så kort så man hinner inget.. Men som tur är är det sen måndag igen.. *asg*
Vrid om kniven bara, gör det!
Nä nu j..........![]()
![]()
Vrid om kniven bara, gör det!
![]()
![]()
Har tagit über Henriks feber......kuken kuken kuken![]()
![]()
![]()
Har tagit über Henriks feber......kuken kuken kuken![]()
![]()
![]()


Ja så blir det...
Ni skulle inte ha hånglat satan!![]()

Men det var ju så mysigt juuu, vips så stod där en redig karl mitt i singel-vimlet.. Vad skulle man gjort?![]()

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |