Skriv-vad-du-vill-tråden

En riktig bra start på veckan, ingen P-plats ledig på jobbets privata parkering, någon har stuvat runt mina prylar som jag använder på kursen, någon har "kanske" glömt att boka gästföreläsare, fast dom minns inte riktigt.

Man förlitar sig på att man inte ska behöva dubbelkolla allt och alla eftersom det inte är mitt jobb att sköta admin....

:mad: :huvet :död :brinnerup
 
Har tagit über Henriks feber......kuken kuken kuken:mad: :mad: :mad:
 
Underbart! Vårt mål (förutom världsherravälde, givetvis!) är globalt avskaffande av måndagar!:mad: :mad:

Äsch då..
Det är nice med måndagar.. :D :banana :tungan :krama

Javisst! Måndagar är bra. En hel vecka att fylla med kul saker framför sig :tummenupp

Precis.. Det är helt underbart. :)

Kram kram!:)



Jag har hellre en hel helg att fylla upp med kul saker framför mig...:huvet :mad:

Men helgen är så kort så man hinner inget.. Men som tur är är det sen måndag igen.. *asg*
 
Last edited:
Springsteen biljetter till i sommar? Check! :tummenupp

Feber och ont i halsen som en motherfucker? Check! :gråta
 
Har tagit über Henriks feber......kuken kuken kuken:mad: :mad: :mad:

Ja så blir det...
Ni skulle inte ha hånglat satan! :tungan

För övrigt så är jag på hatasatansförbannadeskitmåndagarklubben!
Jag vill hem och sova...

Och för övrigt nummer 2 så var det ingen från den här tråden som var förbi när jag stog i montern... :gråta
 
Men det var ju så mysigt juuu, vips så stod där en redig karl mitt i singel-vimlet.. Vad skulle man gjort? :kär

Jo det klart... han är ju rätt bitig... Och lite så där mysigt spånig...
Och fjollig... Jag förstår... Då kan det ju vara svårt att hålla sig borta... :hihi
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top