Skriv-vad-du-vill-tråden

Det ska du inte va heller! Man var ju tvungen att träffa både Prillan och Betsy där ju!:gnissla

Tvungen?? Du såg faktiskt mest frivillig ut:7peta Trevlig att ses :)

Försesten är jag nog lite KÄR........gixxer 600.......den vita........:) ...........*vill ha*

Bääästiiis... helgen är inte slut än, du lovade :fakta

Säg efter mig: -Ducati? Alla behööööver en Ducati!!
 
Last edited:
Tvungen?? Du såg faktiskt mest frivillig ut:7peta Trevlig att ses :)
Säg efter mig: -Ducati? Alla behööööver en Ducati!!

Absolut!:) Kul att träffas, hoppas det blir mer träffande redan imorgon!:)

Ducati. Vad kör du för hoj? - Ducati. Det låter inte fel... Liger rätt bra i munnen... Ducati. Hmmm....Det kanske är så att jag verkligen behöver en....Ducati...

Jaha! Så var den nattsömnen förstörd!:mad: :D
 
Försesten är jag nog lite KÄR........gixxer 600.......den vita........:) ...........*vill ha*
Den är superduperjättemegafin! :kär

600ans kåpor passar på 750n... jag vill HAAAAAAAAAAA!!!! :tuttar
Jaja, jag vet att det bara är att köpa. :rolleyes:

Säg efter mig: -Ducati? Alla behööööver en Ducati!!
Dumheter! Det enda i hojväg som en människa verkligen, på riktigt, faktiskt BEHÖVER, är en Husaberg! :kär :fakta
 
Trött..................

Åxå trött....................

Har suttit på Discodaggarna me tjejerna och halvsovit mej igenom den filmen. Måste de ha så nedrans högt ljud på bio nu för tiden!? Det är ju stört omöjligt att sova gott under den där dryga timmen! McD-käk och nu blir det slappa i soffan nån liten stund innan det blir dax för att krama kudden igen...

Men det var en schysst fest igår!:fyllisar Fast jag saknade en del folk där... Nog hade de kunnat ta in fler tror jag... som skulle jobbat i baren alltså.:brinnerup
 
Så...... nu har jag precis sagt upp mitt medlemsskap för att varje månad få en batch multivitamin kvinna :D

Hoppas dom får lite att fundera på nu på kundtjänst.......
 
Måndag och en till vecka i kolgruvan.... Ge hit våren nu, trött på mörker och kyla :mad:
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top