Bilder från mässan

Tänk på blodtrycket Teo :näsblod

Jo men Jag är ju förbannad:mad:

drog båten från ön kl 07 i morse, mötte upp en polare och for dit HELT i onödan. Nåja, nu är man i sthlm igen så jag får väl bli fuller i morrn eller någe.

Tackar för infon:tummenupp
Funderade på att gå i morgon, nu skiter jag i det.

En svart R1 finns där och den var faktiskt sjukt tuff. sen fanns en svart/silver K9 men sen är det ingen större skillnad från i fjol om du inte vill se vmaxen.

Den hojen Jag beundrade mest var det där custombygget som har smala cyckeljul men med dubbar, ser ut som en oldschool speedway och det är någon här på forumet som byggt den. SJUKT grym hoj!

Bara så du inte missar något pga Mig.

Stellan hojjen e lika ful som tesi 3d xD kan det vara körglädje med en sånn styrning? ;P

jag åker upp imorgonbitti... men inte endast för o kika på mässan.. så verkar ju bra o ha andra ärenden än bara mässan..

mvh robban

Skit mässa!!! Första gången jag var där å antagligen den sista. Fanns fan inte ett skit å se eller köpa.Visst lite nya hojar fanns det men fan inte mer än hos din lokala handlare. Å tillbehör å kläder var ju fan ett skämt. Innan jag gick till mässan funderade jag på vilka grejer jag skulle köpa men nee fan var inte sugen på nått när jag kom dit å såg det taskiga utbudet. Nee fan om jag ska kolla kläder å dylikt blir det Uppsala för mig i fortsättningen

Trevliga bilder :) åker dit antingen imorgon eller Lördag för en titt!
Var det någon av er som tänkte på om det fanns mkt tält med erbjudande gällande styling,kläder m.m ?

Glöm det fanns inte ett skit :mad:

Last edited:
Här finns det ca 90 bilder men väldigt blandat.
http://tlphoto.zenfolio.com/p180196721/

Det här är mina sammanfattade(positiva) omdömmen:
Den blå-vit-svarta gixxern hade sjukt snygg lackning, ducce monstern såg härligt brutal ut och RC8:n är nog den kåphoj jag skulle kunna tänka mig köra utan skämmas.

Så tack gnutten, nu slapp man åka in :tummenupp

Vi får hoppas att mässans arrangörer och utställare tar till sig av kritiken och gör slag i saken.

Personligen tycker jag att mässan blev knappt godkänd. Bor du i sthlm och kan ta dig till Älvsjö billigt är det en kul dagsutflykt. Men jag skulle inte rekommendera utomsocknes att plöja ner en massa pengar.

då va man tillbax från mässan :D med ettt leende på läpparna, efter 400 förbipasseringar o ytterliggare 200 så har man bestämt sig för att det blir en
r1, ska iväg till handlaren imorrn o beställa :D

Katastrof om dom inte ens kan köra dit sina stora nyheter i alla färgena. Hade tänkt åka dit istort sett bara för att kolla in R1an då jag tänkt köpa en men inte beslutat mig för vilken färg.Tur ni skrev det så slipper man sitta 50 mil i bilen enkel resa o bli vansinnig när man kommer fram.

Den hojen Jag beundrade mest var det där custombygget som har smala cyckeljul men med dubbar, ser ut som en oldschool speedway och det är någon här på forumet som byggt den. SJUKT grym hoj!

Återigen Stellan Egelands Hulster 8-valve. Vinnarhojen från hojbyggar-VM i staterna.

Både Hulster, Esox och Harrier på plats. Vansinnigt läckra alla tre!:tummenupp

Vissa märken är inte ens där:confused:, saknade: Aprilia, Benelli & MV Agusta

Kan hålla med er andra, planerade en 6-timmars vistelse, lämnade efter knappt 2-timmar.

Positivt för mig, som är en fattig student blev BMW F800R. Inte lika ful som på bild, mycket skönare att sitta på (är 190cm lång) än StreetTriple (som var mitt andra alternativ) och billigare med inställningsbar fjädring. Det "Braigaste" av allt är att den som dyrast är 4900kr/hel/år att försäkra via if.

Nyheter
Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Back