SGM
BTG 8:20
Klart den är.
Men det finns ju alltid något ballare...
/J
/J
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Klart den är.Men det finns ju alltid något ballare...
/J
Vad? husaberg vill jag inte ha...
Jag har funderat länge nu men jag vet fan inte vad jag vill ha![]()
Tyckte WR:en va en ganska bra "kompromiss"
Köp det du vill ha, men det kanske är läge att prova först.Det skiljer ju alltid lite hur man upplever olika bågar.
WR:en är en fin, driftsäker båge, så du gör inte bort dig.
Och Husaberg rockar, hårt.
/J
He He tycker kanske att du är lite jävig eller va fan det heter.
Blir jag besviken om jag jämför KTM 660 & WR:en. Jag vill ju ha en smidigare hoj men inte förlora för mycket kraft.


Du kommer tröttna på wrèn om du ska åka gata, den har för lite effekt!
Kanon hojj på motard bana eller i skogen men när du ligger i 70-80 på landsväg med polarn brevi och han drar upp husan lätt på bakan och du bara får små kaninskutt å inser att du har för lite effekt då kommer du ångra dig. (Hade i alla fall ja gjort)![]()
Tar du hand om Husabergan' så är det ett klockrent val. Det är ett jevla monster!
Om pengar inte är några problem så köper du Aprilia SXV550.

Du kommer tröttna på wrèn om du ska åka gata, den har för lite effekt!
Kanon hojj på motard bana eller i skogen men när du ligger i 70-80 på landsväg med polarn brevi och han drar upp husan lätt på bakan och du bara får små kaninskutt å inser att du har för lite effekt då kommer du ångra dig. (Hade i alla fall ja gjort)![]()

Med lite teknik går det ju att få upp vilken hoj som helst. Får upp min gamla XL600 från -83 i 110 utan koppling.Har för mig att Kiel har sagt att han fick upp den 100+ utan problem med sin wr iofs...![]()

Med lite teknik går det ju att få upp vilken hoj som helst. Får upp min gamla XL600 från -83 i 110 utan koppling.![]()
Jo visst är det så.jo visst med rätt teknik osv det där kan man diskutera hur länge som hällst, jag försöker bara ge en bra "effekt jämförelse" till en som inte har kört båda![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |