It´s always sunny in Philadelphia

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
gixxah sevenfifteh
Ni vet.. serien som man alltid genom passivitet råkar se i några sekunder efter scrubs :Bugar .
Maken till stressad skit är sällsynt! Även fast man bara har på det i bakgrunden går hjärtrytmen stadigt uppåt och man känner allmänt obehag ända tills man inser felet och byter kanal..
Vad fan är vitsen med programmet egentligen?! att få alla i Pfhilladelfiya att framstå som ett indolent rövhål utan varesig självinsikt eller självdistans?! Eller är folk så där kanske helt enkelt?
Vem kollar på skiten förutom ett o annat regelboksasshole?

Nån som känner min smärta eller, tvärt om, på fullaste allvar sitter o njuter av blajjet?

Jag tycker det är lite pinsamt att du säger att du väntar på scrubs och sen kastar du skit på den bästa serien sen arrested development.

Jag har försökt att ge det en chans.
Det gick inte.

Skitprogram.

Grattis! Du klarade första delen i "är jag ett asshole?-testet"

Jag tycker det är lite pinsamt att du säger att du väntar på scrubs och sen kastar du skit på den bästa serien sen arrested development.

Nu vet inte jag vad "arrested development" är men jag antar att det likt som Philadelphia är en tävling i att skrika högst och le minst?

Något jag ångrar bittert men jag råkade se en scen igår där de satt på en lunchrestaurang då en i gänget bestämde sig för att vråla rätt ut, förmodligen för att medelnivån på "konversationen" redan låg strax där under..
Jag är ingen våldsam människa men hade någon skrikit på det sättet medans jag försöker trycka i mig dagens så hade jag seriöst övervägt att skicka en stol i bakhuvudet på honom. :mad:

Aldrig sett.
Men:
Menar ni att det är sämre än "Hey baberiba"?

Nu ska vi inte vara sån. Hey baberiba är ju precis vid den övre gränsen av vad man kan begära från svensk tv. Värre är det när det görs försök på seriösa grejer. Eller parlamentet.
Men ja, det är klart sämre.

It´s always sunny in Philadelphia är fanimej det roligaste Jag vet! Det är en av få serier Jag garvar rakt ut åt.

:banana

Skitserie, nästan värre än Scrubs faktiskt. Reaper däremot är en bra serie :D

:rolleyes:

Det är seriöst den absolut roligaste serien som görs just nu.
Öva upp förmågan att förstå sarkasm och ironi, så kommer ni uppskatta den.

Avsnittet där Dennis och Dee börjar röka crack för att kunna få socialbidrag är priceless!

:rolleyes:

Det är seriöst den absolut roligaste serien som görs just nu.
Öva upp förmågan att förstå sarkasm och ironi, så kommer ni uppskatta den.

Avsnittet där Dennis och Dee börjar röka crack för att kunna få socialbidrag är priceless!

Och när de ska köra libertytema på krogen för att få fram "the essence of" america och Devito propsar på att de måste ha hazardspel vilket han får men när hans lilla spelhåla innefattandes tokiga vietnameser som vill skära av sig fingrarna så förpassas han till källaren då de stör övriga gäster.
Efter att temat på krogen spårat ur och alla bussats därifrån kommer de på att de har glömt spelhålan i källaren och där sitter nu Devito och bedriver rysk-roulette.
:rofl

It´s always sunny in Philadelphia är nästan lika bra som The Office.

Jag gillade Scrubs innan jag började kolla på de serierna, nu känns Scrubs bara löjligt.

Första och andra säsongen av scrubs var rätt skojsig.
Men de övriga 5 suger getballe.

Philly tycker jag bara bättre och bättre om, som tex igår när vito tog lsd och bajsade i en tunna.. fnissigt värre :D

varför jämför ni med scrubs? det är som att jämföra Sout Park med Krister å Stefan.

varför jämför ni med scrubs? det är som att jämföra Sout Park med Krister å Stefan.

Kanske för att trådskaparen nämnde scrubs?

Men håller med, det ena är ett sjukhusdrama och det andra är vrickad humor så går inte jämföra :D

Ni r ju felknullade ni utav er som håller på gaphalsarna. sarkasm o ironi i all ära men isf levererat på ett smaksamt sätt och inte några stressade miffon som inte kan tänka utanför sitt eget pannben..

Ok att det kan vara kul att vara ett asshole nån gång ibland, men sådär på heltid hemma i soffan.. :va

Värst är dock Dee_cati som nämnde reaper, har inte ens reflekterat över att programmet fanns förut men såg nyss att det gick och var nyfiken på vad det var.
De gångerna man inte sov satt man bara med en tom blick och undrade när dom började göra enskilda serieavsnitt tiotals timmar långa.

It´s always sunny in Philadelphia är nästan lika bra som The Office.

Skönt att vi kan hålla med om det iaf!.. :D

Men jag ska göra ett försök iaf o kolla på ett helt avsnitt, fan er om jag gillar skiten! :mad:

Men jag ska göra ett försök iaf o kolla på ett helt avsnitt, fan er om jag gillar skiten! :mad:

Där har du problemet! Kikar man bara lite så är det ju bara några dårar som skriker. När man lär känna karraktärerna och hänger med i storyn så är det sjukt fult. Inte överdriven smarthumor utan bara jäkligt kul.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg