It´s always sunny in Philadelphia

Där har du problemet! Kikar man bara lite så är det ju bara några dårar som skriker. När man lär känna karraktärerna och hänger med i storyn så är det sjukt fult. Inte överdriven smarthumor utan bara jäkligt kul.

hoho, första gången jag hört ordet "fult" som något positivt.
Men vi får la se.

ps. definera smarthumor.

ps. definera smarthumor.

pretensiös, världsproblembejakande, prettohumor samt sarkasm.

I förrgår missade Jag hela avsnittet, han bara se 7 sekunder innan sluttexten dök upp men det räckte för ett asgarv.

Olika events leder fram till att två av dem står och målar ett vitt barn med brunfärg i en barnvagn och tre som slåss öven en sabel bråkar sig fram mot de övriga så att de tre står i något som ser ut som en 6-händig attackmanöver mot det brunmålade barnet då dörren öppnas och in kommer en mörkhyad socialkvinna med två poliser.

Jag har ingen aning om vad som hände innan men Jag kan bara ana efter att ha sett serien et tag.

:rofl

Mitt favoritavsnitt är nog det när frank och charlie hittar en bajskorv i sängen och de försöker ta reda på vem det är som bajsat. Sjukt bra.

Ok det går att kolla på.. Grejen jag gjorde fel förut var att jag inte insåg att man skulle skratta åt vilka pukon dom var utan trodde vitsen var att de skulle vara häftiga. Men det finns nån slags humor där i iaf.. :erkänner

Nä det är inte lätt när det inte är pålagda skratt så man vet när man ska skratta.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg