Skriv-vad-du-vill-tråden

:blah Yasha, dina DW-manövrar fungerade inte.
SP Sitac ringde och meddelade att min förnyelse gick igenom. :blah
:cpparty

:blah Yasha, dina DW-manövrar fungerade inte.
SP Sitac ringde och meddelade att min förnyelse gick igenom. :blah
:cpparty
Jag är ju i Karlskrona nu juh... har varit det ett par dagar. :kiss

Nu håller jag snart inte käften längre, man tål bara en viss mängd idioti innan det är dags att agera. Personligen brukar jag undvika att interagera med människor som stör, istället för att jaga dem in absurdum, men somliga jobbar verkligen hårt för att bevisa något som inte är sant. Man ju undra varför? Sanningen kommer alltid fram till slut och jag vet att jag inte sitter i den skrangliga båten. :)

Last edited:
Moahahaha nu ligger Sweedos cert risigt till om han inte sköter sig.
Neeeh, vad jag menade var, att jag självklart gick in till SITAC och bjöd på fika och talade om att jag bara skojade. :pannkyss Måste vara snäll mot de få i byggbranschen som försöker göra vettiga saker och det har Sweedo sagt att han gör. *blånd*

Neeeh, vad jag menade var, att jag självklart gick in till SITAC och bjöd på fika och talade om att jag bara skojade. :pannkyss Måste vara snäll mot de få i byggbranschen som försöker göra vettiga saker och det har Sweedo sagt att han gör. *blånd*

Åhhh då blir det inte billigt när din nota kommer :hihi

Last edited:
:skrämd Nu hoppade jag minsann till lite innan jag insåg att det stycket INTE var menat åt mig.:glömdet

Det var lite allmänt... den som vill kan ju ta åt sig och i övrigt är det nu utagerat för min del.:krama Det är skillnad på vad som händer på ett internetforum och det som sker i verkliga livet. Somliga kan inte skilja på det och andra (eller samma?) har svårt att komma ihåg vad de själva gjort eller inte gjort. Kanske nackdelen med att leva i parallella verkligheter? Vissa verkar till och med vara tvungna att skaffa olika personlighter, det är lite skrämmande. :va

Vissa verkar till och med vara tvungna att skaffa olika personlighter, det är lite skrämmande. :va

Jo det är såklart bättre att bara vara sig själv, varken mer eller mindre då behöver det inte bli så krångligt.

Nu vet inte jag vad spörsmålet handlade om från början. Men det spelar ingen roll för det är ändå bättre att vara den man är. pUnGt!!

:)

Jo det är såklart bättre att bara vara sig själv, varken mer eller mindre då behöver det inte bli så krångligt.

Nu vet inte jag vad spörsmålet handlade om från början. Men det spelar ingen roll för det är ändå bättre att vara den man är. pUnGt!!

Lyssna på M, hon vet hur enna slipsten ska dras !:tummenupp

Det spelar ju inte så stor roll heller, vad det från början rörde sig om, för om man är ärlig mot sig själv, brukar det mesta andra också bli bra. :)

*Birgit Friggebo mode on* Jag är ju ny här och vet inget om inget, men visst finns det from idag en tråd som kallas hönsgården... Ännu bättre kanske är PM eller mail... *Birgit Friggebo mode off*

Kram på ALLA!:krama

*Birgit Friggebo mode on* Jag är ju ny här och vet inget om inget, men visst finns det from idag en tråd som kallas hönsgården... Ännu bättre kanske är PM eller mail... *Birgit Friggebo mode off*

Lika bra att inte veta, annars blir man bara inblandad eller nå't. :näsblod :gnissla

Jag BRUKAR också ta såna här saker via PM eller dylikt men när andra öppet är elaka och cyniska och skriver saker offentligt om mig så är ja lika dum och gör det också. Och det står jag för

Lika bra att inte veta, annars blir man bara inblandad eller nå't. :näsblod :gnissla

:tummenupp Rutinerat killen! :D *Manuel i Fawlty Towers mode on* "Aaaaj nåå naaaasing!" *Manuel i Fawlty Towers mode off*

Jag BRUKAR också ta såna här saker via PM eller dylikt men när andra öppet är elaka och cyniska och skriver saker offentligt om mig så är ja lika dum och gör det också. Och det står jag för

Jag är ju som sagt relativt ny i Forumet och vet inget om inget, så jag hade inte en aning om att det var du som åsyftades i något av inläggen. Kunde ju så förblivit åxå... Vet inget och vill inget veta heller. Kanske egoistiskt av mej, men det känns enklare. Inte ovänner ändå, hoppas jag...OK? (Inser att jag själv borde tagit detta via PM åxå, men ids inte göra om...:gnissla )

Last edited:
:tummenupp Rutinerat killen! :D *Manuel i Fawlty Towers mode on* "Aaaaj nåå naaaasing!" *Manuel i Fawlty Towers mode off*

Jag är ju som sagt relativt ny i Forumet och vet inget om inget, så jag hade inte en aning om att det var du som åsyftades i något av inläggen. Kunde ju så förblivit åxå... Vet inget och vill inget veta heller. Kanske egoistiskt av mej, men det känns enklare. Inte ovänner ändå, hoppas jag...OK? (Inser att jag själv borde tagit detta via PM åxå, men ids inte göra om...:gnissla )

Det är lugnt:tummenupp

*sprider ut hönsfoder*
...........så ja små pullorna kom nu med farbror Puck till Hönsgården.
*kastar stora nävar käk framför tråden*

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back