Kakan
Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Ja **** alla kan vi göra misstag eller hur här i livet, kanske även du fast det är ju svårt att tro?
Jag har erkänt och bett om förlåtelse för de misstag jag har gjort, men du fortsätter att påstå att jag bla. är falsk och nu tydligen schiz också?
Att du tom. kan vara så skadeglad över andras elände och misstag att du skriver en lång blogg om det bevisar väl bara hur du själv är som person?
Du tål ingen som helst kritik själv eller att någon ifrågasätter dig.
..och jag vet att Kakan kommer att ta bort det här inlägget eftersom ni ingår i er lilla klubb för inbördes beundran där ni aldrig har gjort några egna misstag...
Kakan har för övrigt gjort exakt samma misstag som jag själv och trott på samma psykopat...
Dra inte med mej i detta nu snälla, jag trodde de var avklarat.
Vi har inte nån klubb för inbördes beundrar alls de handlar om att jag försöker i allt detta ta bort just sånt som kan tas via pm.
Detta hade passat bra via pm i stället.
Och jag vet precis som många andra att du bet om ursäkt men vissa saker kanske togs för långt ? och därför finns fortfarande känslan av irritation över den situationen kvar.
Jag kan dock inte fatta varför jag alltid bli inblandad i den personens liv jag vill inte ha nå ALLS med den personen att göra eller prata om
Jag har lagt de där bakom mej jag har även god tagit din ursäkt och lagt de bakom mej.
Kan vi nu SNÄLLA sluta hoppa på varandra på detta sätt och är de så att man blir irriterad eller arg på något ta de via pm med den personen de berör så slipper jag ta bort massa inlägg och få höra att jag missbrukar min moderator funktion

Last edited:
halka du in på nu då???
ett bananskal
jag gillar