Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag är ju i Karlskrona nu juh... har varit det ett par dagar.Yasha, dina DW-manövrar fungerade inte.
SP Sitac ringde och meddelade att min förnyelse gick igenom.
![]()

Jag är ju i Karlskrona nu juh... har varit det ett par dagar.![]()
Neeeh, vad jag menade var, att jag självklart gick in till SITAC och bjöd på fika och talade om att jag bara skojade.Moahahaha nu ligger Sweedos cert risigt till om han inte sköter sig.
Måste vara snäll mot de få i byggbranschen som försöker göra vettiga saker och det har Sweedo sagt att han gör. *blånd*Neeeh, vad jag menade var, att jag självklart gick in till SITAC och bjöd på fika och talade om att jag bara skojade.Måste vara snäll mot de få i byggbranschen som försöker göra vettiga saker och det har Sweedo sagt att han gör. *blånd*

Nu håller jag snart inte käften längre, man tål bara en viss mängd idioti innan det är dags att agera...
Nu hoppade jag minsann till lite innan jag insåg att det stycket inte var menat åt mig.
Åhhh då blir det inte billigt när din nota kommer![]()
Nu hoppade jag minsann till lite innan jag insåg att det stycket INTE var menat åt mig.
![]()
Det är skillnad på vad som händer på ett internetforum och det som sker i verkliga livet. Somliga kan inte skilja på det och andra (eller samma?) har svårt att komma ihåg vad de själva gjort eller inte gjort. Kanske nackdelen med att leva i parallella verkligheter? Vissa verkar till och med vara tvungna att skaffa olika personlighter, det är lite skrämmande. 
Det var lite allmänt...![]()

Vissa verkar till och med vara tvungna att skaffa olika personlighter, det är lite skrämmande.![]()
Jo det är såklart bättre att bara vara sig själv, varken mer eller mindre då behöver det inte bli så krångligt.
Nu vet inte jag vad spörsmålet handlade om från början. Men det spelar ingen roll för det är ändå bättre att vara den man är. pUnGt!!
![]()
Det spelar ju inte så stor roll heller, vad det från början rörde sig om, för om man är ärlig mot sig själv, brukar det mesta andra också bli bra.Jo det är såklart bättre att bara vara sig själv, varken mer eller mindre då behöver det inte bli så krångligt.
Nu vet inte jag vad spörsmålet handlade om från början. Men det spelar ingen roll för det är ändå bättre att vara den man är. pUnGt!!
![]()


*Birgit Friggebo mode on* Jag är ju ny här och vet inget om inget, men visst finns det from idag en tråd som kallas hönsgården... Ännu bättre kanske är PM eller mail... *Birgit Friggebo mode off*
Kram på ALLA!![]()

*Birgit Friggebo mode on* Jag är ju ny här och vet inget om inget, men visst finns det from idag en tråd som kallas hönsgården... Ännu bättre kanske är PM eller mail... *Birgit Friggebo mode off*
Kram på ALLA!![]()
Lika bra att inte veta, annars blir man bara inblandad eller nå't.![]()
![]()
Jag BRUKAR också ta såna här saker via PM eller dylikt men när andra öppet är elaka och cyniska och skriver saker offentligt om mig så är ja lika dum och gör det också. Och det står jag för
)Rutinerat killen!
*Manuel i Fawlty Towers mode on* "Aaaaj nåå naaaasing!" *Manuel i Fawlty Towers mode off*
Jag är ju som sagt relativt ny i Forumet och vet inget om inget, så jag hade inte en aning om att det var du som åsyftades i något av inläggen. Kunde ju så förblivit åxå... Vet inget och vill inget veta heller. Kanske egoistiskt av mej, men det känns enklare. Inte ovänner ändå, hoppas jag...OK? (Inser att jag själv borde tagit detta via PM åxå, men ids inte göra om...)
..och jag vet att Kakan kommer att ta bort det här inlägget eftersom ni ingår i er lilla klubb för inbördes beundran där ni aldrig har gjort några egna misstag...
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |