bikerwoman
Bannad
Tycker de e jobbigt, de blir lite som när jag jobbade på krogen å levde på grillad oxfilé alternativt grillad marulk, samt blinier med tillbehör...
Det var tider det....
Jag har rätt bra fantasi i köket jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tycker de e jobbigt, de blir lite som när jag jobbade på krogen å levde på grillad oxfilé alternativt grillad marulk, samt blinier med tillbehör...
Det var tider det....
Jag har rätt bra fantasi i köket jag![]()
...levde på grillad oxfilé alternativt grillad marulk, samt blinier med tillbehör...

Löjrom
Fan, nu blev jag hungrig!
De har jag me, men de e alltid enklare om någon berättar för en.....
Fast jag har ett gäng med fläskfilé i frysen och massor av grädde i kylen, så denna vecka e i alla fall räddad!!
Rysk kaviar!!
Har just vart o storhandlat......jättetungt blev det......kan man säga att jag har tränat idag då?...........o jag lät bli att köpa nåt smarr precis vid kassan........KÄNNER mig lite duktig!![]()
de tycker jag då samma här och lax och lövbiff etc etc..
Äh, jag gillar den svenska från Kalix mycket bättre. Då får man mycket mer oxå!![]()
Jag har gjort sallader till med olika bönsorter men man saknar bakad potatis typ....
Hur är det, vilka bönor får man äta?
Är man chef i köket så får man så mycket man vill av vad man vill!![]()
Sen att man har kranar i Ryssland samt Ukraina gör ju inte saken sämre
Fan Thyg0d, om jag inte visste bättre så skulle jag tro att du aspirerade till att bli balkonerad på heltid!![]()

Jag trodde ju dum som man är att vi betalade för att få vård OCKSÅ, att det liksom var därför som politikerna står och mässar "Vård skola omsorg Vård skola omsorg" vart fjärde år?![]()
![]()
Har man egen restaurang så äter man oxå precis vad man vill
Gillar ändå löjrom bättre fast den ryska är ju inte så dum den heller förstås...
Jag har fortfarande båda fötterna på golvet samt en jävla fotsvett...
Bra fäste...![]()
Eeeeeh, jo och det går bra för skolan och de äldre då eller??
Eeeeeh, jo och det går bra för skolan och de äldre då eller??
Äh, problemet är att det sitter för mycket administratörer och för lite
av dom som ger något för pengarna... Inget ont om administratörer men jag tror att landstingen är lite väl överfulla av dom. Ungefär som min firma... Vi har nästan mer chefer än vad vi har anställda och så fort det ska skäras så är det den produktiva personalen som ryker... Bara i sthlm har vi minskat från 60+ tekniker till 20 och gissa vad, vi har fått två nya chefer...![]()

Kan ju säga så här att om min arbetsplats ej hade varit statlig så hade hälften blivit av med jobbet, fast å andra sidan så hande den halvan ej fått en anställning till att börja med.
Snudd på konkursvarning....
Jag jobbar på ett företag som var en del av det halvstatliga SAS, och det är likadant där...
Kan ju säga så här att om min arbetsplats ej hade varit statlig så hade hälften blivit av med jobbet, fast å andra sidan så hande den halvan ej fått en anställning till att börja med.
Snudd på konkursvarning....
... Det bästa är nog när alla tanter (nä inte denna Tant) klagar på hur mycket det är att göra....
fullt!
och att dom inte får foten begriper jag inte!
...
Det gäller nog inte bara statliga verk dessvärre...
Vi har t.o.m. en kille som kallas blindtarmen hos oss...
Alla vet vart han sitter men ingen vet vad han gör...![]()
Hos oss sitter folk och läser tidningen trots att vi harfullt!
och att dom inte får foten begriper jag inte!
![]()
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |