Skriv-vad-du-vill-tråden

Japp, hemma,stukad, blåslagen och skitglad !

Tro faan det! Vi har ju sett bilderna i tidningen från din alp-resa. Ingen lek det där när du fick hänga näck, upp-och-ner, i korgliften...:D Var det att du tappade en thinnerflaska och försökte nå den, som nån kåmpiz här i Tråden trodde...:D

Torsdag blir finfint!

Bokat !

Tro faan det! Vi har ju sett bilderna i tidningen från din alp-resa. Ingen lek det där när du fick hänga näck, upp-och-ner, i korgliften...:D Var det att du tappade en thinnerflaska och försökte nå den, som nån kåmpiz här i Tråden trodde...:D

Den lille såssen la inte upp orginalet....kommer till kvällen.
Sol, snö och goda groggar var det för hela slanten !

Last edited:
Blir så jävla förbannad när jag läser sånt här skit, såssevård !:huvet

Hoppas damen repar sig fort i klöven.:tummenupp

Jo det är lite intressant att man får kämpa för att få hjälp...

:skrattaåt
Ska hälsa kos... bambi det... Ja att hon ska bli bättre i klöven alltså... :hihi

Varför betalar vi för sjukvård i det här landet om det inte är meningen att man ska få någon vård?!:huvet :huvet

Du betalar inte för att få vård, du betalar för.... eeeeh... Jag vet nog inte riktigt men nånstans måste ju pengarna gå eftersom det iaf finns ett sjukhus... Och det kan ju inte vara sjukvårdspersonalen som får dom iaf...
Landstingsledningen-->:fyllisar

:hihi

Ska hälsa kos... bambi det... Ja att hon ska bli bättre i klöven alltså... :hihi

Fan Thyg0d, om jag inte visste bättre så skulle jag tro att du aspirerade till att bli balkonerad på heltid!:hihi:hihi

Du betalar inte för att få vård, du betalar för.... eeeeh... Jag vet nog inte riktigt men nånstans måste ju pengarna gå eftersom det iaf finns ett sjukhus... Och det kan ju inte vara sjukvårdspersonalen som får dom iaf...
Landstingsledningen-->:fyllisar

:hihi

Jag trodde ju dum som man är att vi betalade för att få vård OCKSÅ, att det liksom var därför som politikerna står och mässar "Vård skola omsorg Vård skola omsorg" vart fjärde år?:va :confused:

Har just vart o storhandlat......jättetungt blev det......kan man säga att jag har tränat idag då?...........o jag lät bli att köpa nåt smarr precis vid kassan........KÄNNER mig lite duktig! ;)

Hur kändes det? Tror du att du kommer att klara av det?

Tillsätt krom samt linfrö till din diet!

Jo det har gått bra! Nästan äckligt mätt av allt fett och protein! Men klarade eftermiddags-sötsuget bra!
Linfrö för att man blir förstoppad och krom för att minska sötsuget eller?

TACK! :krama

Spännande!!! :)

Ja det känns onekligen lite osunt att stoppa i sig riktigt smör, majonäs, ost, fet fil, massor av kött...

Last edited:
Jo det har gått bra! Nästan äckligt mätt av allt fett och protein! Men klarade eftermiddags-sötsuget bra!
Linfrö för att man blir förstoppad och krom för att minska sötsuget eller?

Rätt uppfattat!!:tummenupp
Var hittade du dina matsedlar, kan behöva lite mer inspiration......

Tror du att du kommer att hålla ut? Jag saknar bröd...

Det är ju det som är så bra, man behöver ju inga matsedlar ,bara man vet vilka ingred. man får äta så kokar man ihop nåt av det.

Tycker de e jobbigt, de blir lite som när jag jobbade på krogen å levde på grillad oxfilé alternativt grillad marulk, samt blinier med tillbehör...

Det var tider det....

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back